Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Tackar alla! Jag trodde att jag va den enda som inte ville testa skönt att höra att det finns flera som tycker att ruvartiden är mardröm. 1,5 dag to go...
Ruvardag 8, kunde inte hålla mig... Kissade på clearblue nu....minus/inte gravid. Vet det är tidigt...men , ja ni fattar.
Redan: Är det inte för tidigt än så länge men vi försöker hålla hoppet uppe eller hur? Fick du blastocysta, då borde det vara dag 12 väl?
Lillan: Oij frusen kan vara bra tecken
Jag mår illa på morgonen och måste äta frukost innan jag åker till jobbet. Jag har aldrig gjort det förut utan måste vänta 2 timmar innan jag kan äta nått. Andra sidan kan det vara prednisolon och/eller östrogen också som ökar apetiten. Jag har mensliknanden molnvärk fr o m igår vilket är inte bra tecken. Tidigare försök har jag haft detsamma innan TD och då har jag fått minus. Men illamående är ett bra tecken. 1 day to go....