• Jenkis

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.

Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår. 

• Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
  • Juliette F
    Redan47 skrev 2014-03-02 08:12:51 följande:
    Minus dag 10 oxå. Ngt nedslagen, hopplös - grinig. Men tar ett nytt dag 12 igen. Och vlöntar på TD hcg.
    Jag vet hur det känns - försök få ett hcg-blodprov, så får du bättre svar. Fler än en har testat minus före TD med urinprover! Håller tummar!
  • Juliette F
    NinaCamilla skrev 2014-03-02 09:36:33 följande:
    Redan: Jätte tråkig men avvakta fortfarande. Jenkis: Hoppas att du hittar någon som kan göra VUL. Vet ni hur man räknar veckor vid ÄD? Om allting går bra, göra jag VUL i vecka 7 privat men vet inte när är det. Om jag räknar 5 dgr blasto plus 14 till testdagen från ET, får jag vecka 5. Är det korrekt?
    Grattis! {#emotions_dlg.flower} Hoppas allt går bra nu!!
  • Redan47

Tack tjejer för ert stöd, betyder mycket . Det är hcg testdagar 3-5/3 blodprov , får vi se vad det visar...

• Frk Röd
    villsågärna38 skrev 2014-03-02 08:31:42 följande:

Oj va jobbigt!! Hoppas att du mår bättre nu. Kram
    Tack. Det börjar gå åt rätt håll men jag har fortfarande lite dålig balans och känner mig lite yr.
  • Frk Röd
    NinaCamilla skrev 2014-03-02 09:31:35 följande:
    Frk Röd: Jag vet exakt vad du menar med att vänta behandling men skönt att du får hjälp och när ni påbörjar processen, går det snabbt. Ta hand om dig!
    Jag hoppas att jag snart ska vara på banan igen så behandlingen kan dra igång. men som det ser ut nu så lär det inte bli innan maj, juni. Beror helt på när jag får operationstid, och hur snabbt jag återhämtar mig från den "pärs" jag går igenom nu.
  • Irma01

Redan: förstår att det känns jobbigt, men det kan faktiskt vara en falsk minus fortfarande.

Frk röd: hoppas du inte behöver vänta för länge på operationen.

Jenkis, hoppas du mår bättre och att Der inte har varit fler blödningar.

• Jenkis
    villsågärna38 skrev 2014-03-02 08:44:17 följande:
    Hur är det idag Jenkis? Har det slutat blöda? Finns det nånstans du kan göra vul och kolla att allt är bra? Kram
    Det är bättre med blödningen. Den ebbade ut redan igår. I natt har jag haft växtvärk (antar jag) igen, men utan att blöda. Skönt!

Får åka 22 mil t.o.r. om jag skall göra VUL tidigare. Det är ju kris i mitt landsting... På onsdag är det riktiga VUL:et.
  • Pyret77

Åh va kul :)

Jenkis skrev 2014-03-01 17:23:08 följande:
    HURRA!!! HURRA!!! Verkligen härligt när någon som inte sett ett plus får ett efter såååå många år! 2014 verkar vara ett fint år för barnaalstrande .-)

• Pyret77

Åh va kul :)

NinaCamilla skrev 2014-03-01 08:44:57 följande:
    Villsågarna och Jenkis: Hoppas att ni kommer till magiska gränser över 12 veckor. Jag har testat positivt idag och det är någon eller några som gro där inne. Jag hade 2 tester men clearblue ville inte så att jag får nog göra proceduren imorn igen. Jag tror inte mina ögon! Har aldrig sett någon annan streck än kontrollstreck. Hoppas på att det fortsätter mot vecka 12....

• Pyret77

Har molvärk typ varje dag åh har små blödningar vet om fler haft så trots positivt svar på testet sen.. Är det kört eller ska man fortsätta hoppas ??

Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014