• Jenkis

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.

Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår. 

• Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
  • villsågärna38
    NinaCamilla skrev 2014-03-01 08:44:57 följande:
    Villsågarna och Jenkis: Hoppas att ni kommer till magiska gränser över 12 veckor. Jag har testat positivt idag och det är någon eller några som gro där inne. Jag hade 2 tester men clearblue ville inte så att jag får nog göra proceduren imorn igen. Jag tror inte mina ögon! Har aldrig sett någon annan streck än kontrollstreck. Hoppas på att det fortsätter mot vecka 12....

Nä men det är ju underbart!! Grattis Håller tummarna för din/dina små!!! Kram
  • Jojjo77
    Villsågarna och Jenkis: Hoppas att ni kommer till magiska gränser över 12 veckor. Jag har testat positivt idag och det är någon eller några som gro där inne. Jag hade 2 tester men clearblue ville inte så att jag får nog göra proceduren imorn igen. Jag tror inte mina ögon! Har aldrig sett någon annan streck än kontrollstreck. Hoppas på att det fortsätter mot vecka 12....
    Grattis! Vad underbart att höra! Det inger hopp till oss som står i startgroparna  

Ha en underbar helg och njut nu!!!
  • Katt12

NinaC, superduperjättegrattis!!!! Så underbart roligt och välförtjänt efter allt kämpande! Hurra!!!

• Cice
    Redan47 skrev 2014-03-01 08:52:44 följande:
    Grattis Nina c! Äntligen , trägen vinner! Njut av nuläget.

Redan 47 Jag hoppas att all ordna sig . Tummar hålls för dig. En stor varm kram
  • Jenkis
    HURRA!!! HURRA!!! Verkligen härligt när någon som inte sett ett plus får ett efter såååå många år!

2014 verkar vara ett fint år för barnaalstrande .-)
  • Jenkis
    villsågärna38 skrev 2014-02-28 19:48:26 följande:

Logiken är väl att man vill skydda sig själv. Känner så väl igen det du beskriver. Men du låter onekligen väldigt gravid så tror det kommer gå jättebra nästa vecka Kram och god natt!!
    Hoppas verkligen! För oss alla såklart...
  • Jenkis

Blödningarna har varit bättre ett tag nu. Inget blod på drygt en vecka!

I natt vaknade jag av att jag var väldigt kissnödig och försökte ignorera det. Kände även molvärk och tänkte inte mer på det än att det är bra att den växer. Somnade om, men vaknade av min kissnödighet hela tiden. Gick upp och gick på toa och såg i mörkret att det var en annan färg på pappret. Tände lampan och konstaterade att det var klarrött i toan... Vet ju såklart att om man ligger ner och sedan släpper ut allt på en gång ser det ut som massor. Konstigt nog kunde jag somna om...

Hela dagen idag har jag haft molvärk, men ingen mer blödning som tur är. Såg redan på morgonen att den började avta eftersom färgen ändrades. Är ju lugn just nu, men det är ju lite irriterande att bli uppskrämd ändå...

• villsågärna38
    Jenkis skrev 2014-03-01 17:34:44 följande:
    Blödningarna har varit bättre ett tag nu. Inget blod på drygt en vecka! I natt vaknade jag av att jag var väldigt kissnödig och försökte ignorera det. Kände även molvärk och tänkte inte mer på det än att det är bra att den växer. Somnade om, men vaknade av min kissnödighet hela tiden. Gick upp och gick på toa och såg i mörkret att det var en annan färg på pappret. Tände lampan och konstaterade att det var klarrött i toan... Vet ju såklart att om man ligger ner och sedan släpper ut allt på en gång ser det ut som massor. Konstigt nog kunde jag somna om... Hela dagen idag har jag haft molvärk, men ingen mer blödning som tur är. Såg redan på morgonen att den började avta eftersom färgen ändrades. Är ju lugn just nu, men det är ju lite irriterande att bli uppskrämd ändå...

Usch va jobbigt!! Kommer ihåg att jag hade en del blödningar runt v 8 med dottern. Klargör flera gånger men de visade sig vara ofarliga. Hoppas det inte blir nåt mer. Kram
Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014