Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
NinaCamilla: Stort grattis. Du inger hopp!!
Själv har jag varit inlagd på sjukhus några dagar pga virus på balansnerven, så nu behandlas jag prednisolon för det. Det var tydligen nån mening med att min behandling skulle bli uppskjuten några månader.
Minus dag 10 oxå. Ngt nedslagen, hopplös - grinig. Men tar ett nytt dag 12 igen. Och vlöntar på TD hcg.
Hur är det idag Jenkis? Har det slutat blöda? Finns det nånstans du kan göra vul och kolla att allt är bra? Kram
Frk Röd: Jag vet exakt vad du menar med att vänta behandling men skönt att du får hjälp och när ni påbörjar processen, går det snabbt. Ta hand om dig!
Redan: Jätte tråkig men avvakta fortfarande. Jenkis: Hoppas att du hittar någon som kan göra VUL. Vet ni hur man räknar veckor vid ÄD? Om allting går bra, göra jag VUL i vecka 7 privat men vet inte när är det. Om jag räknar 5 dgr blasto plus 14 till testdagen från ET, får jag vecka 5. Är det korrekt?
Nina c: babymed.com där har du en lätt och överskådlig över alla veckor hela . graviditet
Här är länken till familjelivs. Fördelen med den uträknaren är att man kan räkna ut från ägglossning/äggplock vilket ju är lättast om man gör ivf/äd. www.familjeliv.se/Vantar_barn/Kalender/graviditetsutrakning.php