• Jenkis

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.

Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår. 

• Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
  • villsågärna38
    Jenkis skrev 2014-02-28 17:14:38 följande:
    Tack! Det är ju sjukt att jag tror det värsta egentligen då min kropp tickar på som den skall. Finns ingen logik!

Logiken är väl att man vill skydda sig själv. Känner så väl igen det du beskriver. Men du låter onekligen väldigt gravid så tror det kommer gå jättebra nästa vecka Kram och god natt!!
  • villsågärna38
    Irma01 skrev 2014-02-28 16:21:00 följande:
    Jenkis, Frustrerande när du var inställd på måndagen men underbart att läsa om dina symptom ) Kram! Vsg, förstår dig, var också ganska stressad o rädd för det mesta de veckorna, men försök att slappna av ändå. Är helt säker att det ska gå vägen, det är ju en riktig mirakel! Redan 47, hang in there! NinaCamilla, håller tummarna! Trevlig helg på er tjejer.

Tack Jag försöker slappna av. Går rätt bra mesta delen av tiden men ibland kommer nojjorna. Kram på dig!!
  • villsågärna38
    Redan47 skrev 2014-02-28 15:47:43 följande:
    Tack cice för klippen! Mycket relevant och intressant! Som typ kurator belyste så är ju detta en del av barnets identitet varför det är viktigt att vara öppen med det tidigt, långt innan tonåren. Jag vet bara av egen erfarenhet att lögner ich vita lögner känns så svekfullt att få reda på även i vuxen ålder. Då är det lät att ta avstånd från de relationerna det handlar om. Jag vill ej mina barn ska ta avstånd pga att jag uppträtt svekfullt oärligt, för min egen skull...dessutom. Vet det är tidigt, men fullt möjligt med hcg nu efter 5dgr blactocyt insättning. Tack för pepp , lite påverkad blev jag.

Jo visst finns det de som testar pos redan på dag 10 men när man ser på hcg tabellerna så är det ju ett väldigt spann och många dröjer ju lite längre med att få en sån nivå att det syns med test. Hoppas innerligt att det är så i ditt fall! Kram
  • Redan47

ja jag vet ju allt om de skiftande hcg nivåerna....men det är ju det där med den där önskan attt det ska ta sig denna gång...frustration över ligamenten som drar...är det en gravidtetet eller är det bara hormonbehandlingen som luras...
    Jag har ord TD den 3 och 5/3 tror jag. Köpt fler test, så det blir nog ett på söndagmorgon....eller inte. Tack för pepp!

• NinaCamilla

Villsågarna och Jenkis: Hoppas att ni kommer till magiska gränser över 12 veckor. Jag har testat positivt idag och det är någon eller några som gro där inne. Jag hade 2 tester men clearblue ville inte så att jag får nog göra proceduren imorn igen. Jag tror inte mina ögon! Har aldrig sett någon annan streck än kontrollstreck. Hoppas på att det fortsätter mot vecka 12....

• Cice
    NinaCamilla skrev 2014-03-01 08:44:57 följande:
    Villsågarna och Jenkis: Hoppas att ni kommer till magiska gränser över 12 veckor. Jag har testat positivt idag och det är någon eller några som gro där inne. Jag hade 2 tester men clearblue ville inte så att jag får nog göra proceduren imorn igen. Jag tror inte mina ögon! Har aldrig sett någon annan streck än kontrollstreck. Hoppas på att det fortsätter mot vecka 12....

En stor varm kram till dig NinaCamilla...{#emotions_dlg.flower}

Jag är så glad att du har plusat , tummar hålls  för dig som har kämpat så  länge !!!

Jag måste åka nu, jag har brattom brattom.....

Jag önskar en trevlig helg till alla {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
  • Irma01

NinaCamilla, vad glad jag blir!!!!!!

Underbart verkligen )
    Vi sa ju det att 2014 skulle bli ett bra år!

Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014