Första barnet bf i juli 2014
Jag har tittat på jollyroom.se och de har redan startar barnvagnsrea hehe, men kanske de pressar priser mer i mellandagarna för att sälja ut årets modeller :)
Jag har tittat på jollyroom.se och de har redan startar barnvagnsrea hehe, men kanske de pressar priser mer i mellandagarna för att sälja ut årets modeller :)
Åh så fint mmod och LovisaC!!:) härligt att ni lyckats hålla er, vi har berättat för föräldrar, mina syskon och tre närmsta tjejkompisarna och sambon berättat för två bästa killkompisarna :) men kommer berätta för min mormor på julafton :)
Mot lös mage skulle jag rekommendera fibrer, mörkt bröd eller fullkornspasta/ris och mot hård mage katrinplommon, de är inte så gott tycker jag men hålla för näsan och tugga svälj snabbt hihi :) såååå trött idag, dock vaken 02-07 inatt och kunde inte somna om :/
Fia1: jag gick in i v13 idag och mår fortfarande illa, dock inte kräks på några dagar då jag äter primperan men mår dåligt och är trött.. Hoppas de går över till jul!!
LadyGrace: åh grattis!!!:) vad roligt men vilken överraskning med två!!:D
Asjak: måste vara enormt jobbigt, jag avskyr begravningar. Har varit på en, och de va min första pojkväns ;( hemskaste jag varit med om och har sen dess vart i kyrkan två gånger, dop - grät och fick lämna mitt under dopet, bröllop - grät men klarade av det iaf.. Är du präst?:)
Själv blev jag ju av med jobbet 11 nov, har vart hemma sen dess är arbetsbefriad året ut sen arbetslös från 2jan... Men jobbade orderadmin innan, inte så superskoj men helt ok :) nu vet jag inte alls vad jag ska söka..
Asjak: ja okej då är du kanske inte synlig för de besökande i kyrkan?
Ja de är något man inte önskar att sin värsta fiende ska gå igenom..
Nu tror jag att jag verkligen börjar komma in i någon hungrig-fas haha!:) är hungrig hela tiden men bara mackor som går ner typ hehe
Rebecka83: åh vad roligt!!:) härligt att höra bra resultat!
Så härligt att höra att många fixar för julen, jag ska baka brysselkex och mjukpepparkaksmuffins med glasyr på idag :)
Blir kul att se hur allas reaktioner blir när ni berättar sen :) vi har redan berättar för de närmsta så blir ingen överraskning på julen förutom min mormor!
Nu en fråga, senaste två-tre veckorna har min mage vart jättekall men bara längstner, nedanför naveln i mitten, resten av kroppen är varm. Någon mer som har så?
Rebecka83: ja vi kommer ta reda på könet men självklart är det viktiga att allt ser bra ut på rul!:)
Jag har haft enorm huvudvärk i tre dagar nu, ont i kroppen och känner mig helt sänkt och konstant trött. Min sambo har en rejäl förkyldning eller influensa men han är nästan frisk nu så undrar vad de här är, gör sååå ont i huvudet och alvedon hjälper inte ;(