Inlägg från: Turvion |Visa alla inlägg
  • Turvion

Första barnet bf i juli 2014

Mår mycket sämre idag och behövde ta modet att berätta för min mamma för hon tyckte nu att de va konstiga ursäkter jag kom med för att inte hälsa på henne och pappa. Min mamma är nu galen, arg och besviken. Känns rent åt helvete, hoppas verkligen att hon bara behöver smälta de och bli glad istället ;( usch de här behövde jag inte..

• Turvion

Pikku enkeli, lååångvägdit och fia1: jo hon skällde ut mig efter noter, tycker inte att jag och min sambo känner varandra (har känt varandra i 2år och vart tillsammans i 1,5), krångel med mitt jobb, jag är också bara 21 och min sambo är 25. Men min mamma har alltid sett mig som den mest ordningsamma av hennes barn osv så ah ;(

• Turvion

Fia1: ja det är jättetråkigt ;(
    Ssr: ååh ja de hoppas jag med, vad kul att din mamma hann smälta de på bara en dag! Och stöttar er och vill prata om de!:)
    Alvert: ja de låter väldigt lika våra storys, vad skönt att de lyssna på dig och blev glada, vilken härlig inställning du har!!:) precis de är lite så jag försöker intala mig själv att hon reagerar såhär för att hon vill mitt bästa och nu är orolig för mitt jobb osv och ah jag hoppas det!

Tack tjejer för era storys och stöttningar i att hoppas att mina föräldrar blir glada snart!!:) betyder mycket att läsa era ord!:)

• Turvion

Såjävlaneggo: ja jag hoppas verkligen det!! Ja jag hade på känn att hon skulle reagera så men de känns ändå förjävligt rent ut sagt ;(
    Aaw gumman då :/ vad gör din pojkvän då? Hoppas han kramar dig och att du blir av ned ledsen-hormonerna snabbare än snart!

• Turvion

Jag har också tänkt på Malin1985 :/ det är ju tack vare henne vi har denna underbara tråd! Åh hoppas hon mår bra!
    Drömde inatt att jag hade fått min lilla bebis men var gravid igen och jag var bara 14år och gick i skolan haha!

• Turvion

Såjävlaneggo: jag har också drömt att jag ska dö, jättehemskt, drömde två nätter att jag blev kidnappad och hotad med pistol och kniv, sen vaknar jag innan jag dör men blir liksom jagad innan, springer och springer men kommer ingenstans och som om jag ska slåss mot den här personen men min armar orkar inte :s

• Turvion

Mmod: haha var lite kul att läsa att din blogg sa de haha! Ett skratt såhär på kvällen när man mår urk var bra:) jag har inskrivning nästa vecka och vill fråga efter ett tidigt ul!

• Turvion

Fisken måste väl inte vart fryst innan man äter den? Men fisken (sushi rå tänker jag på) ska vara nygjord och inte stått länge. De va nog salami som behövde va fryst i tre dagar innan man åt den:)
    Usch vad jag har fryst idag, och sååå trött! Igår vaknade jag vid 10-11 tiden och somnade mitt på dagen en stund sen somnade jag vid halv åtta på kvällen :/ idag vaknade jag 11 och hållt på att somna sen kl16 :s

• Turvion

Samma här angående nästäppa och nysningar hehe, och illamåendet hänger kvar;(

Svar på tråden Första barnet bf i juli 2014