Inlägg från: Turvion |Visa alla inlägg
  • Turvion

Första barnet bf i juli 2014

När det gäller foglossning börjar jag undra om jag har fått de, gör ont i vissa ställningar bakom höfterna långt ner i ryggen och när jag går klickar de till i vänster höft när jag påbörjar ett steg med vänster ben men inget som är olidligt :)
    Mitt illamående är på g åt det bättre så känns riktigt skönt!
    Och lyssnade på jättetydliga hjärtljud imorse i min caremaxx :) v.15 (14+3) idag

• Turvion

Jag fick min kallelse 6e dec, hade tid mån 10/2 men har bokat om till fre 7/2 så min sambo kan följa med :) kommer samma dag som rul gå in i v.20 så tycker de är sent då de sa v.18 ;(

• Turvion

Fia1: var den från Norge är det nog ingen fara och om den va 200grader i 20min så blev den ju klar, läste på Livsmedelsverket att de e ok att äta fisk från Östersjön 3 ggr om året som gravid.

Idag har vi köpt barnvagn!:D var på babyproffsen och de va sjukt otrevliga och lämnade mig och svärmor mitt i snack omen vagn för att hennes stamkund kom?!! Vi trodde hon skämtde men hon lämnade oss..
    Men blev iaf en Emmaljunga Nitro, black grafitti, riktigt coolt tyg :)

• Turvion

Asjak: jag skulle ringa om jag var du, risken finns ju att de inte finns lediga tider närmsta 1-3 veckorna och du måste åka långt till annat sjukhus :/

Heje: åh vilka märken har de där på barnvagnar på Ullared!?:)

• Turvion

Åh glada besked idag - ska på arbetsintervju imorgon!:)
    Hoppas det går bra. Har även varit och simmat två gånger senaste veckan och det är riktigt skönt :) är snart på min startvikt också efter att ha gått mer pga illamåendet men hoppas simningen kan få bort 2-3 kg fett kanske hihi!

• Turvion

Enenina: ja jag kommer säga de, går in i v.17 på fredag och vill inte riskera att först få jobbet och sen berätta inom några veckor för känns inte som om de kommer ha förtroende för mig då :/ så bara hoppas de ser potentialen jag har och vill anställa ändå :)

Heje: åh de är bra pris! Synd att man inte har nära dit :/

Ang försäkring är de något jag helt glömt av! Måste kolla upp de imorgon :)

• Turvion

Om någon är ute efter svängbara framhjul som vi var så fastnade jag för Emmaljunga nitro city på en gång :) svänger runt hur smidigt som helst, stabil och snygg :)

• Turvion

Mina84: jag bor också i sthlm och är arbetssökande så jag är rätt ledig om dagarna och uttråkad kan man säga :) så en fika vore kul med blivande sthlms mammor :)

• Turvion

Fia1: ja juste, kul ju!:) jag tycker vi ska ses, du, jag, ser85 och mina84:) vore superskoj!
    Lyxigt att blivit flyttad tillbaka en dag, själv har jag tre hela veckor kvar till ul ;( kommer gå in i v20 samma dag, känns sent?

• Turvion

Fia1: jag är också 21 :) bor i norrort!

Asjak: jag har känt rörelser varje dag nu i kanske 5 dagar och innan har jag känt enstaka gånger, så häftigt! Blir lika glad och förvånad varje gång haha, längtar tills första SPARKEN som är rejäl :D

Svar på tråden Första barnet bf i juli 2014