tjej1989 skrev 2014-01-22 06:54:37 följande:
Någon mer som har börjat få foglossning?
(Enligt mina egna efterforskningar är det vad jag har fått) Jag har så sjuukt ont i ländryggen, kan inte gå långa promenader eller sitta i bilen för länge, då börjar jag gråta för att det gör så ont. Inatt vaknade jag även av smärtan. Sover nu mera med en varmvattenflaska mot svanken. Ska till en sjukgymnast nästa torsdag så att de får titta ordentligt på mig.
Jag har foglossning. Började i v 13, är i v 16 nu. Har fått ett bäckenbälte nu o det känns skönt men vet inte om de hjälper så mkt än. Känns så tråkigt för det som hjälper är ju att vila. Förra veckan var jag sjuk o då låg jag bara o vilade o då var de bättre men i måndags jobbade jag 4 timmar (är sjukskriven 50%) o blev mkt sämre direkt.. Jag har en kronisk smärta i ländryggen från en bilolycka o några operationer så först tyckte jag de va svårt att veta om ryggen var sämre bara, vilket den är, eller om de va foglossning. Men var till min sjukgymnast för 1 1/2 v sen o han sa direkt att de va foglossning. Det gör liksom ont i ländryggen o ner på rumpan, för mig är de än så länge "bara" på vänster sida. Men de gör såå ont. Igår när jag jobbar kunde jag knappt gå sen eller ligga i soffan. Allt gjorde ont. Har en förstående chef o hon sa själv igår att hon förstår att jag inte kommer jobba så jätte länge till pga ryggen.