Första barnet bf i juli 2014
Men då kan vem som helst gå med i den va?
Men då kan vem som helst gå med i den va?
Vet inte varfor jag skriver har.....vet inte om jag ens borde skriva har.....
vet val inte vem jag ska vanda mig till...Sitter pa andra sidan jordklotet
i USA och drommen om den perfekta familjen har kraschat.
Fick reda pa igar att min fastman medans vi varit en tid ifran varann
har varit otrogen. Allt kanns sa hemskt och kanns som en enda stor
mardrom. Forstar inte hur han kunde. Jag ar helt forstord...
Usch....hur ska jag orka ensam. uppfostra lillan ensam var det sista jag
trodde att jag skulle behova gora....
FAN FAN FAN!!!!! mar sa daligt!!!
Idag var jag till bm för att mäta magen igen. SF var 28 denna gång, 27 förra veckan. Är nu i v 31 (30+2). Det var fortf under normal men nu verkar den följa sin egna lilla kurva. Hade lägre blodtryck än nånsin 100/40. Bm sa att bebisen var fixerad redan, tyckte jag lät tidigt. Är det någon av era bebisar som fixerat sig?
Mitt SF mått var 28 nu i v.27 (26+1) ![]()
Ligger i den övre delen av kurvan ![]()
Min barnmorska sa också att bebis hade fixerat sig, och det var i v29... Jag hade svårt att tro det men hon kan nog bättre än mig ;) Hon tyckte det var bra!
Jag är som de flesta andra här extremt trött. Det är väl en blandning av allt graviditeten, lågt blodtryck, allergin, sover dåligt på nätterna.. Sen har jag min ryggsmärta o foglossning, har jätte svårt att sitta nu pga smärta i svanskotan. Just de, halsbrännan oxå! Det var väl ungefär allt, haha! Eller, Väldigt ont i hälarna oxå o tycker att de börjar bli jobbigt med så mkt sammandragningar. Men nu är det bara 64 dagar kvar!!! Målet känns nära! :)
Salladshuvud: min bebis ligger fixerad med huvudet neråt! Ryggen mot höger sida (är tydligen vanligast) o sparkar mot vänster! :) oftast iaf!!
Jag har också sovit sp sjuukt dåligt inatt.. Halsbränna, foglossning och kryp i benen är ingen rolig kombination.
Någon mer som har börjat snarka föresten? Väcker mig själv ibland haha.
Technicolour ja visst börjar det bli pirrigt nu :)
Var på TUL idag och bebisen ligger på -18% så blir fler ultraljud.
Sf måttet är 30 idag på v 32+1
Bebis hjärtslag låg på 145 och mitt blodtryck på 134/83
Så här har de varit för mig:
V 30 (29+1) Sf 27
V 31 (30+2) Sf 28
Imorn blir det v 32 (31+0) o då ska jag mäta igen!
Min har legat under normal men verkar följa sin egna kurva där men har därför mätt extra.