-
Va kul!! :)MissUnik skrev 2013-11-10 20:08:30 följande:Tack så mycket! Det gick jätte bra! "Morfar" fattade inte riktigt presenten först men sen när jag förklara så vart han jätte glad och mamma började storböla ;p -
Har berättat för föräldrar, syskon och dom bästa vännerna. Resten får det som julklapp då jag och min sambo firar vår årsdag.. ??klarmogen skrev 2013-11-10 22:14:12 följande:Har förresten ni berättat för familj/släkt/vänner att ni är gravida?
-
Nu har jag tagit modet till mig och ringt, det gick ju bra :) hälsosamtal på torsdag, skönt :)
-
Nää åh vad fuskigt! :)) vad kul!!! :DSsr skrev 2013-11-11 14:03:53 följande:Jag jobbar som röntgensjuksköterska och idag smög jag in på ultraljud och fick se den lilla i magen, den var såå liten men hjärtat slog för fullt, känns helt underbart :D
-
Jag hoppas att det blir bra! Håller alla tummar å tår!KristinaS skrev 2013-11-11 19:09:53 följande:Ja jag försöker tänka på att det finns massa olika anledningar, men sen vet man ju också vad det kan vara. Och jag gick precis in i vecka 6 och den här veckan känns extra läskig.
Tack
Kram -
Vilket datum ska du föda Malin? :)malin1985 skrev 2013-11-11 18:09:23 följande:Imorgon går jag in i v8. Min molvärk har blivit kraftigare, förut var den märkbar men inte direkt störande och nu känns det som mensvärk. Har läst att livmodern växer snabbare nu så det är nog därför. Illamåendet var liiiite bättre idag men jag har varit riktigt trött istället... stack lite tidigare från jobbet och så fort jag satte mig i bilen började jag grina. Känns helt sjukt att grina bara för att man e så trött! Så fort jag kom hem la jag mig o sov i ca 1,5 timme. Hoppas jag mår bättre imorgon annars kommer jag stanna hemma för idag var ingen rolig dag. :/
-
Usch vad jobbigt, hoppas du hittar ett nytt jobb snart! Det kommer nog gå vägen ska du se!Turvion skrev 2013-11-11 14:16:53 följande:Ssr: åååååh vad kul!!!!!:D:D vad härligt!! Skönt med sån lyx på jobbet :p
Själv har jag fått ångest på riktigt idag... Helt sjukt, blev uppsagd på jobbet pga att vi är för många. Sist in, först ut.... Kom så olägligt, har typ panik hur fan ska allt gå nu ekonomiskt och grejer, kan man söka jobb som gravid!? Åh tusen frågor och jag bara gråter :|
-
Vi kommer berätta på julafton för allihopa :)
Familjen plus dom närmsta vännerna vet redan :) och den närmaste släkten får ett julkort med bild på pyret :) (hoppas vi gjort ul innan!)
Inatt har jag gått upp 3-4 gånger för att kissa.. Känner inte av så mycket mer, ont i mage och rygg.. Men inge illamående.
Längtar tills på torsdag, då äre helg! :D -
Jag gjorde det igår, är i vecka 7 :)Liljekonvaljebladet skrev 2013-11-12 19:58:25 följande:Kanske bäst att ta tag i det helt enkelt! Går in i vecka 6 på fredag.
-
Nää fy vad läskigt!! Vilken tur att det inte syntes! :)LååångVägDit skrev 2013-11-12 20:14:47 följande:Aaaahhh! Var nyss inne på "gravid app" o där finns de ju en "dela" knapp som jag råkade trycka på.... Har aldrig varit så svettig o nervös i hela mitt liv tror jag.. Slängde mig på fb knappen för att kunna ta bort bilden direkt men den visades inte där. In på instagram men inte där heller! Puh!!! Sen tänkte jag att den där appen har väl inte mina uppgifter så den kan dela på min fb sida om man inte har godkänt de på nåt sätt? Shit va rädd jag blev...