Inlägg från: såjävlaneggo |Visa alla inlägg
  • såjävlaneggo

Första barnet bf i juli 2014

Sambon köpte nyponsoppa med mandelbeskvier

Risgrynsgröt med sirap o kanel

Glass med fruktcocktail

Två piroger

Hoppas jag får i mig nått av de ikväll..

• såjävlaneggo

Varm nyponsoppa och glass fick jag i mig, sambon kollade på mig som om jag aldrig fått mat tidigare :)) än så länge är maten kvar! Så skönt!!

• såjävlaneggo
    Enenina skrev 2013-11-18 20:48:25 följande:

Jag köpte nyponsoppa igår och mandelbiskvier. Och glass smile1.gif när man mår så illa så måste man ju få i sig nått i alla fall.

Ja det var ju jätte gott, äntligen :))
  • såjävlaneggo
    Turvion skrev 2013-11-18 22:17:27 följande:

Såjävlaneggo: åh vad nice, jag har nyponsoppa men inte vaniljglass hemma utan bara piggelin och jag tror inte de passar med varm nyponsoppa haha! Har ätit ca 1/4 nudelpaket nu på kvällen och ett glas vatten, och de har jag kvar men mår riiiktigt illa, lagt mig i sängen nu med läkerol, salta kex, lergigan comp, smörgåsrån och vatten på bordet bredvid sängen! Upp till doktorn kl8 imorgon, hoppas på något pepp då! Sover med två kuddar så de är lite högre för huvudet, känns som om de kanske hjälper haha..

Haha testa ;) nej men köp vaniljglass, det gick faktiskt ner. Jag äter hellre sånt än mat med massa tugg motstånd, då åker det upp på en gång. Sover också högt med huvudet, mår inte lika illa och vaknar aldrig av att jag ska spy! Jag är hemma idag också, det är tänkt att jag ska till jobbet imorgon. Hoppas det går, annars får jag ringa till doktorn. Och hoppas det går bra för dig och att du hittar något som slinker ner i din mage!
  • såjävlaneggo

Kan inte sova.. Ligger och tänker på vilken vagn vi ska köpa, hur barnrummet ska se ut, om det är en pojke eller flicka.. Idag mådde jag bättre på em så jag och sambon åkte till köpcentrumet och köpte lite kläder. Det blev några byxor och en stickad overall pyret kan ha på kvällarna i sommar. Jag var så glad just då, kände att jag äntligen kunde gå till jobbet imorgon. Och så kan jag inte sova, har vridit på mig sen fotbollen slutade..

Tänker också på lite risker, en son jag är lite fundersam till.. Kommer ni färgs ert hår under graviditeten?

• såjävlaneggo
    såjävlaneggo skrev 2013-11-20 02:32:54 följande:

Kan inte sova.. Ligger och tänker på vilken vagn vi ska köpa, hur barnrummet ska se ut, om det är en pojke eller flicka.. Idag mådde jag bättre på em så jag och sambon åkte till köpcentrumet och köpte lite kläder. Det blev några byxor och en stickad overall pyret kan ha på kvällarna i sommar. Jag var så glad just då, kände att jag äntligen kunde gå till jobbet imorgon. Och så kan jag inte sova, har vridit på mig sen fotbollen slutade..

Tänker också på lite risker, en son jag är lite fundersam till.. Kommer ni färgs ert hår under graviditeten?

Älskar mobiler.. Ursäkta särskrivningen..
  • såjävlaneggo
    Snurran85 skrev 2013-11-20 13:21:29 följande:

Idag är det extrem lycka. Efter besök och fått gjort ett vul i vecka 8+5 så konstaterades det att vi väntar tvillingar :)

Men åh va roligt, grattis! :D
  • såjävlaneggo

Jag mår piss. Men idag pallrade jag mig iväg till jobbet i alla fall. Skönt att komma ut lite även fast jag spenderade halva dagen på toaletten för att spy. Min jobbar kompis berättade att hennes barn åt riskaka utan smak och ett glas vatten innan hon gick upp på morgonen, för att dämpa illamåendet. Så nu är sambon på citygross och köper det, så hoppas jag att jag slipper spy upp all mat imorgon. Pannkakor åt jag till lunch, det fick jag faktiskt behålla. :)

• såjävlaneggo

Jag mådde så dåligt den dagen så jag kissade bara på stickan efter jobbet, sen gick jag och la mig. 5 minuter senare kommer han in i sovrummet med en likgiltig min. Jag frågade om det var negativt, eftersom alla andra har vart det.. Han svarade inte. Jag kommer ihåg hur orolig jag blev när han inte sa något, svårt att säga ja eller nej?

Sen kommer världens bredaste leende, trycker upp stickan i facet på mig och skriker "vi ska ha barn!!!" Slänger sig i sängen och det syns hur det pirrar till i hela kroppen på honom. Sen den dagen har han varit någon helt underbar sambo, han har aldrig varit så omtänksam och kärleksfull som nu. Jag tror det här kommer bli bra, näst intill perfekt :)

• såjävlaneggo

Jag tycker faktiskt alla som vill vara med, ska få vara det! Sen om man inte trivs då behöver man ju faktiskt inte vara här. Det jag tycker är skönt med den här gruppen är att vi alla håller varandra om ryggen. Det är skönt att få skriva av sig och dela tankar med andra som är i samma sits, sen om vissa har mer erfarenhet än andra tycker jag är en värdslig sak. Bästa gruppen på fl, helt klart <3

Svar på tråden Första barnet bf i juli 2014