• kommerintepånåt

Varför hatar folk SD?

Vet att jag nyss startade en annan tråd om ett helt annat ämne, men har många tankar susandes omkring i mitt huvud ikväll.
    Som rubriken lyder, varför hatar folk Sverigedemokraterna? Eller jag kanske ska fråga; varför hatar folk Sverigedemokrater?

Jag är inte gammal nog att rösta då jag endast hunnit fylla sjutton år, men när jag väl får rösta så kommer jag lägga min röst på SD.

Är jag rasist? Nej, det är jag inte! Finns det medlemmar i SD som är rasister? Absolut! 
    Har SD överdrivit saker de sagt? Ja! Precis som alla andra partier.
    Jag har en fråga till dig som blir röd om öronen av ilska när någon nämner SD, tycker inte du, helt ärligt talat, att Sveriges invandringspolitik har gått snett?
    Jag ser inget negativt med en del invandrare, och jag ser inget negativt med att stöta på andra kulturer och smaka rätter ifrån andra delar av världen. Men, jag vill inte att det skall ses som rasistiskt att älska Sverige, och att älska svensk kultur. Thomas Di Leva (är inte säker på om hans efternamn är två separata ord?) kom ut med sin egna lilla nationalsång, som handlade om hur Sverige ska ta emot alla, och att alla får plats.

"Neeej", skrek mitt lilla hjärta. Och ge fan i att skriva att jag är rasist nu, för jag anser att alla människor, svart som vit som gul, är lika värda. (Vad har det egentligen med invandring och göra?) Jag är bara trött på hur många invandrare vi tar in. Jävligt trött.

• Svar på tråden Varför hatar folk SD?
  • JohannaCamilla
    FDFMGA skrev 2014-07-28 21:15:45 följande:
    Förståndhandikappad miljöpartist inom autismspektrum eller möjligen asperger som tillbringar minst 10 timmar om dagen på FL med möjlig långtidsarbetslöshet och brist på vänner.

Så trådstartaren är tillbaka och har äntligen lärt sig att stava till asperger, asberger hade jag länge kul åt. Kan hjälpa dig med spektrum också, ska vara "k" inte "c".

Vi får se hur länge du dansar den här gången, SufferingSkrattande
    Du är sannolikt homosexuell också.

Men det är ju ingen störning om man får tro de politiskt korrekta på Södermalm.
  • FDFMGA
    JohannaCamilla skrev 2014-07-28 21:18:07 följande:
    Du är sannolikt homosexuell också.

Men det är ju ingen störning om man får tro de politiskt korrekta på Södermalm.
    Jo, jag vet att du tror det Suffering.

Det var väl delvis därför du startade den där tråden om att du skulle bleka analen, dels för att blekheten skulle kunna egga upp andra nationella och dels för att du bättre skulle kunna ta emot information den vägen.

Kanske det mest skruvade uppvaktningar jag fått i inboxen. Tänk att bokstavskombinationen FMGA kan få sådana effekter på en del av våra sverigedemokrater.

Ja herregud, jag får väl blocka dig så att du inte börjar uppvakta mig igen. Det räcker tydligen inte med ett enkelt "jag är inte intreserad".

Hm, sverigedemokraten är liksom inte som vi andra - hen efter en egen trumma vandraSkrattande
    "Alla måste liksom böja sina huvuden inför Åkessons briljans" Sverigedemokrat om Åkesson.
  • FDFMGA
    JohannaCamilla skrev 2014-07-28 21:38:42 följande:
    Det är tydligen något tok-tåg på gång nu där på Södermalm, massvis med psykiskt sjuka med regnbågsflaggor, löspenisar o MP-vimplar.

Är du med i tok-tåget?
    Nej, men det finns nog plats för dig också.

Inget snack om negerns egenskaper bara. Det kan tas illa upp och man kan tro att du är med i SD-sekten och ställa frågan vad det egentligen är för rör du viftar med, SufferingFlört
    "Alla måste liksom böja sina huvuden inför Åkessons briljans" Sverigedemokrat om Åkesson.
  • Jeaninne
    JohannaCamilla skrev 2014-07-28 21:38:42 följande:
    Det är tydligen något tok-tåg på gång nu där på Södermalm, massvis med psykiskt sjuka med regnbågsflaggor, löspenisar o MP-vimplar.

Är du med i tok-tåget?
    Så obehagligt. Kräks  Sådan tur att jag inte bor där längre!

Annan tanke: jag undrar hur mycket skattepengar som egentligen går dit..? Död
  • JohannaCamilla
    Jeaninne skrev 2014-07-28 21:49:33 följande:
    Så obehagligt. Kräks  Sådan tur att jag inte bor där längre!

Annan tanke: jag undrar hur mycket skattepengar som egentligen går dit..? Död
    Vet inte om ordet "obehagligt" räcker för att beskriva detta perversa spektakel.

Dessvärre slinker det nog ner en hel del skatte-kulor till tok-tåget med. Det verkar ha blivit någon slags kutym i Sverige att ju mindre något gynnar Sverige ju mer skattemedel ska gå till detta.

Utgiftsområde: 8 tycks vara en sådan post tex.
  • Runes
    JohannaCamilla skrev 2014-07-28 20:05:49 följande:
    Jag tror inte alls att du har alla dessa diagnoser. Som Miljöpartist är du sannolikt lätt förståndshandikappad då konsekvenstänk och korrekt samhällsanalys helt tycks saknas hos dig och dina miljöfascistiska gelikar.

Förståndshandikappet är alltså spikat i sten.

Sen kommer vi till den svårare delen i din diagnos som med stor sannolikhet hamnar inom autism-spectrumet där det i ditt fall verkar dra mer åt Aspergers-hållet.

Du har som alla här kan se en extrem besatthet kring ditt "specialintresse" Sverigedemokrati, detta är något som verkar uppta nästan all din vakna tid och det kan självfallet inte klassas som normalt med en sådan genuin fascination över ett politiskt parti och dess anhängare.

SD är helt klart ett intressant parti men när du får dina "låsningar" och börjar kväka om "sekt" och liknande så tänjer du på normalitetens gränser, bara det faktum att du hänger på FL.s politikforum närmare 10 timmar om dagen för att uppsöka ditt "specialintresse" gör att det börjar kännas obehagligt och sjukligt.

Självfallet är psykologi komplicerat och hela din sjukdomsbild skulle helt enkelt kunna bero på långtidsarbetslöshet och brist på vänner.

Även friska människor kan bli beroende och fixerade av saker om de exponeras för dem nog ofta. Jag tror en paus från FL kan vara en bra start för ditt nya (friska) liv.

Lycka till!

Vettigare än SD? dsp.forum24.se/dsp.html
  • Runes
    JohannaCamilla skrev 2014-07-28 21:54:35 följande:
    Du pratar mycket luddigt nu, huruvida det beror på sommarens ökade alkoholintag eller din förmodade diagnos låter jag vara osagt.

Nej, jag ska inte gå med i något tok-tåg. Känner mig obekväm bland psykiskt sjuka och miljöpartister, dessa kan vara mycket oberäkneliga och hugger när man minst anar det. (droger är dessutom standard bland dessa)

Att du fortfarande kvackar om sekter o liknande gör att jag inte kan sluta att oroa mig över din sjukdomsbild, oro var nog det sista jag behövde sista semesterveckan.
    Vettigare än SD? dsp.forum24.se/dsp.html
  • JohannaCamilla
    FDFMGA skrev 2014-07-28 22:49:19 följande:

Spännande!

Runes och Suffering inte bara två själsfränder utan också de genom åren mest tongivande sektanhängarna på FL. Två intellektuella giganter i ett möte som kan leda hur långt som helstSkrattande

Intressant är att just dessa är de två som inte kan släppa associationerna till FMGA, Suffering kom till och med i sån extas att hen antog signaturen Fuckmygayass

www.familjeliv.se/forum/thread/65224291-sveriges-nationaldag-har-blivit-invandrarnas-dag-har-pk-ismen-gatt-for-langt

Och Runes var nyligen ordentligt i gaasen i tråden Politiska agitatorer på FL.

Ett möte där det kan komma att gå hett till. Obs! Det är ingen diagnos utan bara en omdömesgill gissning utifrån den extas och besatthet de bägge visat inför bokstavskombinationen FMGA..

En annan gissning är att när ni väl kommer ut så kanske det är lite fläckigt i sänghalmen men kanske mindre brunt i tankarna.

Berätta gärna om resultatet av mötet, men inga detaljer, tack! Bara om utträdet ur garderoben innebar att toksektens inflytande minskade.

Ser fram mot en lång berättelse. Lycka tillFlört

Nu läste jag förstås inte, konstaterar bara att du inte slocknade av din sista 7,2:a som jag så innerligt hoppades på.

Du har väl en skvätt kvar?
  • FDFMGA
    Gert skrev 2014-07-28 23:19:35 följande:
    Det bådar gott. Invandringsfrågan blir viktigare för väljarna och SD har störst förtroende i frågan. 

www.novus.se/media/31730/novus_partiernas_b_s...

FP, KD, C, V har inte störst förtroende i någon fråga.
    Har du upptäckt den först nu. Den var uppe för diskussion i våras här i tråden då den var aktuell.

Förödande statistik för SD-sekten tycker jag mig minnas att jag skrev då då.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?