• kommerintepånåt

Varför hatar folk SD?

Vet att jag nyss startade en annan tråd om ett helt annat ämne, men har många tankar susandes omkring i mitt huvud ikväll.
    Som rubriken lyder, varför hatar folk Sverigedemokraterna? Eller jag kanske ska fråga; varför hatar folk Sverigedemokrater?

Jag är inte gammal nog att rösta då jag endast hunnit fylla sjutton år, men när jag väl får rösta så kommer jag lägga min röst på SD.

Är jag rasist? Nej, det är jag inte! Finns det medlemmar i SD som är rasister? Absolut! 
    Har SD överdrivit saker de sagt? Ja! Precis som alla andra partier.
    Jag har en fråga till dig som blir röd om öronen av ilska när någon nämner SD, tycker inte du, helt ärligt talat, att Sveriges invandringspolitik har gått snett?
    Jag ser inget negativt med en del invandrare, och jag ser inget negativt med att stöta på andra kulturer och smaka rätter ifrån andra delar av världen. Men, jag vill inte att det skall ses som rasistiskt att älska Sverige, och att älska svensk kultur. Thomas Di Leva (är inte säker på om hans efternamn är två separata ord?) kom ut med sin egna lilla nationalsång, som handlade om hur Sverige ska ta emot alla, och att alla får plats.

"Neeej", skrek mitt lilla hjärta. Och ge fan i att skriva att jag är rasist nu, för jag anser att alla människor, svart som vit som gul, är lika värda. (Vad har det egentligen med invandring och göra?) Jag är bara trött på hur många invandrare vi tar in. Jävligt trött.

• Svar på tråden Varför hatar folk SD?
  • Helhet
    Dorian Ertymexx skrev 2014-12-02 00:13:02 följande:

Yes, only in Sweden. And Germany. And any other non-fascist country in the world.

Du förstår att du bara sänker dig själv mer och mer med varje uttalande va?

Mm ditt hem-land är ju grymt antirasistiskt ?
  • Philipsson
    Helhet skrev 2014-12-02 00:15:58 följande:
    Det är knappast nån idé att resonera med den där typen av anarkistiska hippie-individer. Jag hoppades att eländet skulle ha dött ut, men tydligen kommer det nya generationer av dem. Gemensamt har de att de tycker att de ska kunna lata sig om dagarna medan andra jobbar ihop deras bröd och att alla samhällsinstitutioner är "fascistiska" så fort samhället ställer krav på motprestationer. Sen är de mycket för att vilja expropriera och konfiskera också.  Fast sen när de själva äger nåt - de som nu med åren kommer till insikt -, då är det inte så roligt med exproprieringar och konfiskationer längre. Det är bara när det gäller ANDRAS egendomar det är roligt.
  • FDFMGA
    Svt skrev 2014-12-01 23:55:32 följande:
    Troligtvis var det Glögg-waterboarding som var agendan med att de rörde sig i grupp i natten.
    Nja, det är väl snarare sådana här tankar som är nazinfluerade.
    Svt skrev 2014-11-15 15:54:02 följande:
    Nu ska vi dock vara ganska klara med att det inte enbart per se är våra judiskägda dagstidningsdrakar som har sysslat med "granskningen". Det råkar vara juden Aschelberg och våldsvänster-Expo/RG som stått för förarbetet, som sedan judemedia villigt publicerat.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • FDFMGA
    Helhet skrev 2014-12-02 00:15:58 följande:
    Yes, only in Sweden. And Germany. And any other non-fascist country in the world.

Jag trodde Sverige var ditt hemland, att du bor här, har vuxit upp här och är svensk medborgare.

Är det samma fenomen som när  han kommer i gasen om juden Aschelberg?
    Nu ska vi dock vara ganska klara med att det inte enbart per se är våra judiskägda dagstidningsdrakar som har sysslat med "granskningen". Det råkar vara juden Aschelberg och våldsvänster-Expo/RG som stått för förarbetet, som sedan judemedia villigt publicerat.
  • Svt

Nej, jag exponerar ert hyckleri med vartenda inlägg ni postar. Sen att ni inte förstår varför 801 000 personer röstade fel, är ert dilemma.
  • Svt
    Philipsson skrev 2014-12-02 00:26:43 följande:
    Det är knappast nån idé att resonera med den där typen av anarkistiska hippie-individer. Jag hoppades att eländet skulle ha dött ut, men tydligen kommer det nya generationer av dem. Gemensamt har de att de tycker att de ska kunna lata sig om dagarna medan andra jobbar ihop deras bröd och att alla samhällsinstitutioner är "fascistiska" så fort samhället ställer krav på motprestationer. Sen är de mycket för att vilja expropriera och konfiskera också.  Fast sen när de själva äger nåt - de som nu med åren kommer till insikt -, då är det inte så roligt med exproprieringar och konfiskationer längre. Det är bara när det gäller ANDRAS egendomar det är roligt.
    Kul uttalande. Är du fascist, eller?

Jobbar inte jag hela dagarna för att främlingar ska få det bättre?
  • Svt
    FDFMGA skrev 2014-12-02 00:30:43 följande:
    Nja, det är väl snarare sådana här tankar som är nazinfluerade.
    Rekord i spamming utan avstängning?
  • FDFMGA
    Svt skrev 2014-12-02 00:40:34 följande:
    Rekord i spamming utan avstängning?
    Menar du att jag skulle bli avstängd för att jag citerar ditt naziinfluerade inlägg i två trådar som handlar om SD:s smutsiga byk.

Det tror jag inte.

Jag kommer att fortsätta tills du besvarar min fråga på vilka grunder du kallar Aschberg för juden Aschelberg och lallar om judemedia. Alltså kan du hitta några källor utanför kloakerna som refererar tlll Aschberg som jude?
  • Svt
    FDFMGA skrev 2014-12-02 00:52:39 följande:
    Menar du att jag skulle bli avstängd för att jag citerar ditt naziinfluerade inlägg i två trådar som handlar om SD:s smutsiga byk.

Det tror jag inte.

Jag kommer att fortsätta tills du besvarar min fråga på vilka grunder du kallar Aschberg för juden Aschelberg och lallar om judemedia. Alltså kan du hitta några källor utanför kloakerna som refererar tlll Aschberg som jude?
    Tja, hade det varit ett normalt forum, så hade du rykt fortare än blixten slår ner. Men i det vänsterextremas värld, så är det Värdegrunden som avgör, inte regler.
  • FDFMGA
    Svt skrev 2014-12-02 01:00:31 följande:
    Tja, hade det varit ett normalt forum, så hade du rykt fortare än blixten slår ner. Men i det vänsterextremas värld, så är det Värdegrunden som avgör, inte regler.
    Klart jag förstår att du anser att FL är  vänsterextremt. Allt är ju relativt och relativt kloakerna är väl allt väldigt mycket vänster.

Vi har ju ett flertal sverigedemokrater som efter att de exempelvis besökt Ekeroths kloak avpixlat kallar alla inklusive nyliberaler och moderater för kommunister eller judar. Ungefär som du lallar om juden Aschelberg och judemedia.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?