• kommerintepånåt

Varför hatar folk SD?

Vet att jag nyss startade en annan tråd om ett helt annat ämne, men har många tankar susandes omkring i mitt huvud ikväll.
    Som rubriken lyder, varför hatar folk Sverigedemokraterna? Eller jag kanske ska fråga; varför hatar folk Sverigedemokrater?

Jag är inte gammal nog att rösta då jag endast hunnit fylla sjutton år, men när jag väl får rösta så kommer jag lägga min röst på SD.

Är jag rasist? Nej, det är jag inte! Finns det medlemmar i SD som är rasister? Absolut! 
    Har SD överdrivit saker de sagt? Ja! Precis som alla andra partier.
    Jag har en fråga till dig som blir röd om öronen av ilska när någon nämner SD, tycker inte du, helt ärligt talat, att Sveriges invandringspolitik har gått snett?
    Jag ser inget negativt med en del invandrare, och jag ser inget negativt med att stöta på andra kulturer och smaka rätter ifrån andra delar av världen. Men, jag vill inte att det skall ses som rasistiskt att älska Sverige, och att älska svensk kultur. Thomas Di Leva (är inte säker på om hans efternamn är två separata ord?) kom ut med sin egna lilla nationalsång, som handlade om hur Sverige ska ta emot alla, och att alla får plats.

"Neeej", skrek mitt lilla hjärta. Och ge fan i att skriva att jag är rasist nu, för jag anser att alla människor, svart som vit som gul, är lika värda. (Vad har det egentligen med invandring och göra?) Jag är bara trött på hur många invandrare vi tar in. Jävligt trött.

• Svar på tråden Varför hatar folk SD?
  • themia
    Absofuckinglutely skrev 2014-02-01 20:50:06 följande:

Snälla, håll det där pubertala tramset inom hatbloggs-sfären. Det är mestadels normalbegåvade vuxna här.
    Ja, att inte kunna stå ut med en kvinnas normala kroppsbehåring, är verkligen pubertalt trams.
    Du har all rätt att säga din åsikt, men ingen rätt att slippa bli motsagd.
  • Absofuckinglutely
    themia skrev 2014-02-01 21:25:57 följande:
    Ja, att inte kunna stå ut med en kvinnas normala kroppsbehåring, är verkligen pubertalt trams.

Det pubertala tramset bestod i att dessa imbecilla kretiner vill koppla ihop det med partitillhörighet, att det råder en apmentalitet i den vänsterextrema undervegetationen på nätet är inget nytt men det här var ovanligt barnsligt tom i dom här extrema miljöerna.

Själv tippar jag på att cirka 99% av jordens alla män tycker att det är allmänt ofräscht med håriga armhålor hos kvinnor, detta beror antagligen på att stenåldern redan varit.

Om sjuttiofemman vill avslöja sin bisarra fetisch gällande kvinnlig hårväxt så rekommenderar jag helt andra forum, tex darkside.se
  • LadyInRed
    Absofuckinglutely skrev 2014-02-01 20:38:24 följande:

Ja, vill man söndra och splittra ett helt land till oigenkännlighet genom en extrem neger och arabinvandring så har man antagligen inga goda intentioner, ett klockrent exempel på synd. Det där med att du vill hjälpa människor till ett bättre liv är ju bara politiskt korrekt snömos, hade du verkligen velat hjälpa så många människor som möjligt till ett bättre liv hade du knappast förespråkat en extremt kostsam massinvandring utan istället prioriterat så att pengarna skulle räckt till hjälp åt flera.

Jag hatar givetvis inte Sverige utan vill till skillnad från dig och andra vänsterextrema på varje plan göra det som är bäst för Sverige och våra medborgare, dvs mindre bilbränder, färre gruppvåldtäkter, islamförbud, inga stenar kastade på polis och brandkår, ingen bostadsbrist, ett sammanhållet tryggt sverige, valuta för skattepengar med god välfärd mm m.m m.m

Allt det här vill du förstöra genom ditt ondskefulla synsätt och din vilja att importera tiotusentals mena-parasiter årligen.

Det är ju uppenbart att dina sympatier inte ligger hos svenskarna och Sverige, jag föreslår därför att du flyttar till något barbariskt mena-land istället för att dra skiten hit.

Vi sköter vårt så sköter dom deras, det är givetvis inte intellektuellt försvarbart att beblanda sig med utomeuropeer - inget gott kan kan komma ur det, det förstår alla normalbegåvade.
    Man verkligen känner hur man blir övertygad om att man syndar vid de tillfällen man råkar beställa en negerboll på kaféet istället för en chokladboll, när du säger det på det sättet Skäms.

Funderar på att gå och söka hjälp för att ta itu med mina inre aggressioner istället för att skriva dumma inlägg här på FL. Tur att det finns förebilder som dig!
    Du vet vad som har hänt, när allt har slutat i rött
  • Absofuckinglutely
    LadyInRed skrev 2014-02-01 21:56:29 följande:
    Man verkligen känner hur man blir övertygad om att man syndar vid de tillfällen man råkar beställa en negerboll på kaféet istället för en chokladboll, när du säger det på det sättet .

Funderar på att gå och söka hjälp för att ta itu med mina inre aggressioner istället för att skriva dumma inlägg här på FL. Tur att det finns förebilder som dig!

Negerbolls-diskussionen hålls i andra trådar och vet inte riktigt hur du kom in på det, men jag tycker nog att ordet neger rullar ganska fint på tungan.

Ja, oikofobi är ett ganska allvarligt tillstånd - som antagligen i framtiden kommer att klassas som en personlighetsstörning. Det är en ganska ny folksjukdom som sprider sig som en löpeld bland landets mindre begåvade med mjuk ryggrad - sk politiskt korrekta.

Tycker absolut att du ska söka vård innan det gått för långt, dessutom är ju valet redan nu i September så jag håller alla mina tummar för ett snabbt tillfrisknande
  • LadyInRed
    Absofuckinglutely skrev 2014-02-01 22:12:02 följande:

Negerbolls-diskussionen hålls i andra trådar och vet inte riktigt hur du kom in på det, men jag tycker nog att ordet neger rullar ganska fint på tungan.

Ja, oikofobi är ett ganska allvarligt tillstånd - som antagligen i framtiden kommer att klassas som en personlighetsstörning. Det är en ganska ny folksjukdom som sprider sig som en löpeld bland landets mindre begåvade med mjuk ryggrad - sk politiskt korrekta.

Tycker absolut att du ska söka vård innan det gått för långt, dessutom är ju valet redan nu i September så jag håller alla mina tummar för ett snabbt tillfrisknande
    Du är med andra ord ett troll, vars enda syfte är att medvetet gå in för att slå rekord i antalet gånger en människa lyckas säga neger här FL.

Enligt dig kommer jag aldrig att bli frisk. Men sedan är det inte jag som går in för att vinkla debatten över till den mörka sidan heller...

Tillfrisknandet kommer snart, var så säker.
  • LadyInRed

Kom igen nu, vart är alla andra
    ">rävarna
    som brukar hänga här inne på tork i väntan på sämre tider?

• Absofuckinglutely
    LadyInRed skrev 2014-02-01 22:19:12 följande:
    Du är med andra ord ett troll, vars enda syfte är att medvetet gå in för att slå rekord i antalet gånger en människa lyckas säga neger här FL.

Enligt dig kommer jag aldrig att bli frisk. Men sedan är det inte jag som går in för att vinkla debatten över till den mörka sidan heller...

Tillfrisknandet kommer snart, var så säker.

Nej, jag är inget troll och det inget slags självändamål för mig att säga neger så många gånger som möjligt, däremot är det viktigt för mig att man talat klarspråk och benämner saker och ting vid sitt rätta namn utan politiskt korrekta bomulls-invaddningar.

Mycket i invandringsdebatten och i det pågående folkutbytet är direkt relaterade till bla negrer så det kan vara en orsak till att ordet ofta förekommer i diskussionen.

Inget konstigt direkt.
  • LadyInRed
    Absofuckinglutely skrev 2014-02-01 22:28:11 följande:

Nej, jag är inget troll och det inget slags självändamål för mig att säga neger så många gånger som möjligt, däremot är det viktigt för mig att man talat klarspråk och benämner saker och ting vid sitt rätta namn utan politiskt korrekta bomulls-invaddningar.

Mycket i invandringsdebatten och i det pågående folkutbytet är direkt relaterade till bla negrer så det kan vara en orsak till att ordet ofta förekommer i diskussionen.

Inget konstigt direkt.
    Ge mig i så fall ett rakt svar på följande.

Vad är det största hotet mot en nation, en allmän missuppfattning eller ett allmänt oförstånd?
  • Absofuckinglutely
    LadyInRed skrev 2014-02-01 22:47:39 följande:
    Ge mig i så fall ett rakt svar på följande.

Vad är det största hotet mot en nation, en allmän missuppfattning eller ett allmänt oförstånd?

Det största hotet mot en nation är ett oenigt och splittrat folk, det som så fint i folkmun kallas för mångfald och mångkultur. Det är det som skapat åtskilliga blodiga inbördeskrig och havererade ekonomier, något ni historielösa oikofober förtränger i er megalomaniska godhetskamp.

Därför måste den massiva neger och arab-importen omedelbart upphöra samt att ett upprättande av en deporteringsplan kan ske inom en snar framtid. Tiden börjar bli knapp nu om vi ska kunna rädda riket.

Så e det med det!
  • LadyInRed
    Absofuckinglutely skrev 2014-02-01 23:00:27 följande:

Det största hotet mot en nation är ett oenigt och splittrat folk, det som så fint i folkmun kallas för mångfald och mångkultur. Det är det som skapat åtskilliga blodiga inbördeskrig och havererade ekonomier, något ni historielösa oikofober förtränger i er megalomaniska godhetskamp.

Därför måste den massiva neger och arab-importen omedelbart upphöra samt att ett upprättande av en deporteringsplan kan ske inom en snar framtid. Tiden börjar bli knapp nu om vi ska kunna rädda riket.

Så e det med det!
    Jag hävdar snarare att det som skadar en nation är när man väl kommer fram till det läget där vi har dragit en skarp linje gentemot vad man ska tycka och inte tycka.

Det är oviljan att kompromissa som är skadligt för en nation. Vid det tillfället börjar en nations förfall, oavsett om du rullar chokladbollar varje lördag eller ej!

Utforska världen istället för att dra ihop falska kärring-knutar.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?