Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Varför hatar folk SD?

Errol Flynn skrev 2014-03-16 20:16:00 följande:
    Vilka skäl?
    Kan vara att personen har barn i landet, eller att personen väntar dödsstraff i mottagarlandet.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Errol Flynn skrev 2014-03-16 20:27:29 följande:
    Ja alla barn förtjänar en närvarande våldtäktspappa! Mums. Ett väldigt idiotiskt skäl som ibland inte godkänns lyckligtvis.
    Och Sverige borde stuva om sina lagar lite. Väntar man på dödsstraff i hemlandet och fortsätter våldta i nya landet då har man begått jäkligt grova brott och det borde kunna ses lite som karma.
    Jag sade inte att det var rätt eller bra. Men eftersom inte alla våldtäkter är så solklara fall så är det bättre att fria än fälla, när det kommer till barns rätt till sina föräldrar.

Man kan se det hur man vill, men i Sverige är dödsstraff förbjudet, även om det är indirekt sådan.
  • Dorian Ertymexx
    Errol Flynn skrev 2014-03-16 20:42:49 följande:
    Jag tror att jag och Dorian pratat om detta förut. Fritidsgårdar för 16-20 åringar......När jag var 20 bodde jag i Nya Zealand, har väldigt svårt att se mig själv hänga på en fritidsgård i den åldern.

www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2311366-biskopsg...
    Vi är alla olika. Du och jag kanske var mognare än snittet vid tjugo, andra är barnsligare. Man kan inte räkna med att alla är som en själv.
  • Dorian Ertymexx
    Errol Flynn skrev 2014-03-16 22:06:46 följande:
    Jag går inte dit längre. Finns trevligare biografer i bättre områden där man slipper höra aboooo.
    Nu måste jag sova. Ska upp 5. Godnatt allihopa.
    Är det just "aboooo" du inte vill höra? Är det mer okey om det är svenska ord och fraser som skriks?
  • Dorian Ertymexx
    Errol Flynn skrev 2014-03-17 06:54:18 följande:

Är det inte lite märkligt att det är en fritidsgård riktad till utländska män? Som sagt, den hade inte behövts i Danderyd, Lidingö, Östermalm eller Södermalm. Vi hade aldrig behövt en där jag växte upp heller.
    Kanske för att du just radade upp områden med rika föräldrar, där barnen har att göra i alla fall utan ungdomsgård, med diverse sporter och föreningar och annat.
  • Dorian Ertymexx
    Errol Flynn skrev 2014-03-17 06:55:26 följande:

Jag tycker att det var en klockren utvisning. Säkerheten före allt. Vad hindrar honom att ta med sig sonen? Sonen har ju inte utreseförbud mig veterligen.
    Frågan är det motsatta - hur ska barnet STANNA?
  • Dorian Ertymexx
    Philipsson skrev 2014-03-17 07:36:49 följande:
    Skriv istället för att länka...det är ju dig jag frågar, inte Sydsvenskan. Sedan länkar du för att styrka ditt påstående.

Du verkar inte ens känna grunderna för saklig argumentation...
    Lägg ner.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?