• Anonym (Hotwife)

Att ha en cuckold

Jag är en kvinna som sedan länge gärna bestämmer i sängkammaren och nu har min man uttryckt en önskan att han vill prova på att ta i en Bull i vårt sexliv men intentionen att han skall vara min cuckold.

Jag har lite funderingar om detta och efter att läst lite trådar här på FL vill jag gärna ha lite mer info.
    Hur upplever ni tjejer killarna efter den 1:a gången med en träff där er man är den undergivna parten?
    Har ni tjejer "tvingat" er man att ex svälja sperman från er älskare?
    Om ni har det, hur gjorde ni det då? Jag har funderingar på att binda fast min cuckold och tvinga honom att se på när min älskare fyller min fitta med sperma och sedan sätta mig på min cuckolds ansikte så att ha får slicka rent mig. Någon tjej som har erfarenhet av detta och hur reagerade er cuckold?
    Någon som har dåliga erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur gick ni vidare?
    Någon som har positiva erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur utvecklade ni er vidare?

Jag tar tacksamt emot feedback för att ev förebygga negativa utvecklingar och utveckla ett bra förhållande tillsammans med min cuckold.

• Svar på tråden Att ha en cuckold
  • Anonym (uhh)
    Anders 386 skrev 2013-12-11 10:41:27 följande:
    Nolla?  Nolla är väl den som aldrig får sina sexfantasier uppfyllda. Den som får uppleva sex som man verkligen fantiserar om skulle jag kalla vinnare! oavsett vilka behov man har. Förstår inte riktigt resonemanget?
    Och vem avgör om det är sjukt? Har du facit på hur livet ska levas? Skrattande

sitta bredvid o kolla när frugan har sex med en annan. det är ju knappast det killar drömmer om när dom träffar en tjej

haha
  • Frogo
    Anonym (uhh) skrev 2013-12-11 11:00:10 följande:
    sitta bredvid o kolla när frugan har sex med en annan. det är ju knappast det killar drömmer om när dom träffar en tjej haha

Vad vet du om det??? Det finns fler än du tror som gör det. Att folk upplever dig som bitter och hatisk är väl inte konstigt. Du går in på en tråd du inte gillar och kastar förolämpningar omkring dig. Nog låter det bittert alltid. Jag ser många trådar med sex jag inte gillar. VARFÖR skulle jag gå in där och förklara för dem att de är sjuka och borde leva sitt liv som jag gör. Lite mer ödmjukhet har jag att inse att andras val är rätt för dem.
  • Anonym (Mia)
    Azalea01 skrev 2013-12-11 10:55:53 följande:
    Jag håller verkligen med om att alla borde få leva sina liv som de vill - utan att bli dömda. Däremot så är det rätt skönt att få vara en av de "fina kvinnorna". Man blir behandlad med artighet och respekt av män och slipper onda ögonkast av andra kvinnor.

Ingen behandlar mig annorlunda. Vad jag gör i sängkammaren är inget andra har med att göra i vänkretsen.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (uhh) skrev 2013-12-11 10:26:46 följande:
    Varför tror alla att jag är bitter. jag tycker bara det är sjukt. Man KAN tycka det utan att vara bitter. jag får mkt kärlek av mina fyra barn & min man så det är lugnt. Det är nog snarare du Mia som behöver kärlek inte en massa kuk från diverse gubbar

Jo, för oj vad du är kvinna, hahaha
  • NisseC

det ena utesluter inte det andra. Jag och min fru har mycket kärlek mellan os trots att hon får massor av kuk som inte är min.

• Anonym (uhh)
    Anonym (Mia) skrev 2013-12-11 12:47:49 följande:

Jo, för oj vad du är kvinna, hahaha
    ja OJ hahaha
  • Anonym (uhh)

Jag såg rubriken o  tänkte att jag måste in o kolla vad detta är. Ett ord jag aldrig hört.

Går in o läser & jag blir så paff så luften går ur mig.

Herregud så folk håller på.
    man blir ju mörkrädd

• Anders 386
    Anonym (uhh) skrev 2013-12-11 11:00:10 följande:
    sitta bredvid o kolla när frugan har sex med en annan. det är ju knappast det killar drömmer om när dom träffar en tjej

haha
    Vet inte om du läst inläggen här. Framgår att det finns många män som tänder på det. Tror du verkligen att alla män är klonar som fungerar exakt på samma sätt? Du har mycket att lära av livet, förmodar att du inte har så mycket erfarenhet av livet ännu... 
  • Anonym (Mia)
    Anonym (uhh) skrev 2013-12-11 13:18:57 följande:
    Jag såg rubriken o  tänkte att jag måste in o kolla vad detta är. Ett ord jag aldrig hört. Går in o läser & jag blir så paff så luften går ur mig. Herregud så folk håller på. man blir ju mörkrädd

Jag blir mörkrädd av intoleranta människor som måste lufta sina åsikter som om de vore nån slags lag.
  • NisseC

Det skulle vara kul om tråden återgick till ämnet i stället för den diskutions som blivit nu i stället

Svar på tråden Att ha en cuckold