• Anonym (Hotwife)

Att ha en cuckold

Jag är en kvinna som sedan länge gärna bestämmer i sängkammaren och nu har min man uttryckt en önskan att han vill prova på att ta i en Bull i vårt sexliv men intentionen att han skall vara min cuckold.

Jag har lite funderingar om detta och efter att läst lite trådar här på FL vill jag gärna ha lite mer info.
    Hur upplever ni tjejer killarna efter den 1:a gången med en träff där er man är den undergivna parten?
    Har ni tjejer "tvingat" er man att ex svälja sperman från er älskare?
    Om ni har det, hur gjorde ni det då? Jag har funderingar på att binda fast min cuckold och tvinga honom att se på när min älskare fyller min fitta med sperma och sedan sätta mig på min cuckolds ansikte så att ha får slicka rent mig. Någon tjej som har erfarenhet av detta och hur reagerade er cuckold?
    Någon som har dåliga erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur gick ni vidare?
    Någon som har positiva erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur utvecklade ni er vidare?

Jag tar tacksamt emot feedback för att ev förebygga negativa utvecklingar och utveckla ett bra förhållande tillsammans med min cuckold.

• Svar på tråden Att ha en cuckold
  • Anonym (Killen)
    Anonym (Fredde) skrev 2013-12-13 17:08:21 följande:
    Väldigt intressant tråd. Är själv lite undergiven i alla fall i sexlivet. Tycker om att se min älskade vara lite slampig. Tycker om att se andra män som verka tända på henne.

Vi har varit på parklubb. Jag blev jättekåt av detta och av att se andra män bli kåta på henne. 

men egentligen är det just detta som tänder mig mest. Inte att själv interagera med andra kvinnor utan att se min hustru göra det med andra män och kvinnor. För oss har det dock aldrig blivit partnerbyte.

Jag lockas av det ni skriver, men jag vet inte hur jag skulle kunna säga det till min hustru. Det känns liksom lite för konstigt. Hur har ni andra kommit fram till den situation där ni kunnat prata öppet om de här känslorna utan att man som man skall behöva känna sig som idiot för att man njuter av att se sin hustru njuta av andra älskare?

Tänker precis som dig. Har inte berättar för min tjej om detta. Vet som sagt inte hur jag ska lägga fram det utan att hon ska tro jag 1. Driver med henne 2. Fått en knäpp. 3. Blivit personlighetsförändrad. 4. Driver med henne 5. Fått fnatt. 6. Ja ni förstår...
  • NicKnejm

Det är svårt ge direkta patenterade råd. Spontant kan jag tipsa om att så frön, små frön när ni älskar. (Kanske i samband med att ni ser porrfilm eller har tittar på ngn het film). Att du då frågar ledande om hon tycker ngt var lockande. Allt beror på hur ert sexliv ser ut. Jag hade tacksamt läge med tjej som kom från 30 årigt tråkförhållande och jag kunde "lära" upp henne och hon sög i sig allt.

Någonstans behöver du hitta en stämning när ni älskar där det finns utrymme att ta ut svängarna verbalt. Då kan du måla upp svenarion och kanske flika in vad du tänder på. Tjejer brukar gilla mer än vad man tror.

• Anonym (Fredde)
    NicKnejm skrev 2013-12-14 00:03:33 följande:
    Det är svårt ge direkta patenterade råd. Spontant kan jag tipsa om att så frön, små frön när ni älskar. (Kanske i samband med att ni ser porrfilm eller har tittar på ngn het film). Att du då frågar ledande om hon tycker ngt var lockande. Allt beror på hur ert sexliv ser ut. Jag hade tacksamt läge med tjej som kom från 30 årigt tråkförhållande och jag kunde "lära" upp henne och hon sög i sig allt.

Någonstans behöver du hitta en stämning när ni älskar där det finns utrymme att ta ut svängarna verbalt. Då kan du måla upp svenarion och kanske flika in vad du tänder på. Tjejer brukar gilla mer än vad man tror.
    Grejjen för vår del är att de små äventyren med andra ligger några år bakåt i tiden. De senaste åren har vi haft ett  tämligen tråkigt och fantasilöst sexliv. Det skulle kännas som ett väldigt stort steg att ta.

Sedan vet jag ju inte heller riktigt hur långt jag skulle vara beredd att gå. Har fantiserat om att se henne bli förförd av ett annat par. Även om att sitta bunden vid en stol och titta på när hon blir det. Men jag vet inte hur jag skulle reagera på en ensam, atletisk tjur som knullade henne i våran säng utan att jag fick lägga mig i? Tanken om att ligga under med henne grensle över mitt ansikte när hon blir påsatt bakifrån är både skrämmande och väldigt lockande.
    Det jag vet är att jag tänder starkt på att se hennes kropp bli smekt av andras händer. Jag önskar vi kunde komma till ett läge där vi prövar hur långt vi vill gå innan jag totalt släpper kontrollen som en del andra här beskrivit att man gör.
  • skånekille
    Anonym (Mia) skrev 2013-12-12 14:12:50 följande:

Ja, verkligen. Men vissa gillar att hata och gå in i trådar och lufta sina uppdämda aggressioner. På trådens ämne då så kan jag säga att även jag njuter av att vara lite dominant och stygg ibland med min cuckold. Mycket trevligare än att vara elak mot folk på FL. Dessutom uppskattar han det. Hehe
    Hmm, njuter av att vara "lite dominant och stygg" ! Min första tanke är hur blir det när blir det mycket dominant och stygg Tyst

@ alla Hotwifes:
    Hur ser ni på era män när ni kommer hem efter era äventyr och i vardagen ?
    Skall man som en blivande cuckold förvänta sig några förändringar i samlivet när "tärningen är kastad" så att säga ?
  • Anonym (Mia)
    skånekille skrev 2013-12-15 20:09:32 följande:
    Hmm, njuter av att vara "lite dominant och stygg" ! Min första tanke är hur blir det när blir det mycket dominant och stygg @ alla Hotwifes: Hur ser ni på era män när ni kommer hem efter era äventyr och i vardagen ? Skall man som en blivande cuckold förvänta sig några förändringar i samlivet när "tärningen är kastad" så att säga ?

Detta är något som görs HELT i samförstånd med den andre parten. Skulle inte göra det om inte han njöt av det lika mycket. Om något förändras? Ja det kan förändras som vi BÅDA vill.
  • Frogo
    Anonym (Mia) skrev 2013-12-16 06:49:44 följande:
    Detta är något som görs HELT i samförstånd med den andre parten. Skulle inte göra det om inte han njöt av det lika mycket. Om något förändras? Ja det kan förändras som vi BÅDA vill.

Om något förändras så tycker jag att det gör förhållandet bättre, roligare och vår kärlek starkare. Svårt att förklara, men så är det.
  • Anonym (Mia)
    Frogo skrev 2013-12-16 07:01:35 följande:
    Om något förändras så tycker jag att det gör förhållandet bättre, roligare och vår kärlek starkare. Svårt att förklara, men så är det.

Ja, jag blir gladare och mår bra av att känna mig åtrådd och ha skön sex med vem jag vill. Jag blir också jätteglad över att se hur kåt och lycklig min man blir av det. Så det är dubbel bonus redan där. Dessutom att våga dela sådant och att våga blotta sig som man gör i Dominanslekar tex gör närheten ännu djupare. Håller med: svårt att förklara.
  • TomAnd

Hur känner ni män som gillar se er fru med andra när det gått för er, ni kanske har runkat av upphetsning av att se er fru bli tagen...men hur känner ni när ni star med sperman I handen och fortfarande ser er fru bli tagen coh njuter, kan ni fortfarande njuta då?  Jämför med att se en p rulle när man är kåt, iallafall jag slutar så fort det gått för mig.

PM mig om du vill skriva mer privat...

• Evablonde

Välkommen till min medlemsgrupp Hotwife om du vill disutera ämnet ostrört från oreleventa inlägg.....

Medlemsgrupper Sexnoveller, Hotwife, Eva Blonde sextalk
  • Frogo
    TomAnd skrev 2013-12-16 14:29:51 följande:
    Hur känner ni män som gillar se er fru med andra när det gått för er, ni kanske har runkat av upphetsning av att se er fru bli tagen...men hur känner ni när ni star med sperman I handen och fortfarande ser er fru bli tagen coh njuter, kan ni fortfarande njuta då?  Jämför med att se en p rulle när man är kåt, iallafall jag slutar så fort det gått för mig. PM mig om du vill skriva mer privat...

För mig är det inte samma som en film. Hon får gärna fortsätta njuta så är jag snart med i matchen igen.
Svar på tråden Att ha en cuckold