• Anonym (Hotwife)

Att ha en cuckold

Jag är en kvinna som sedan länge gärna bestämmer i sängkammaren och nu har min man uttryckt en önskan att han vill prova på att ta i en Bull i vårt sexliv men intentionen att han skall vara min cuckold.

Jag har lite funderingar om detta och efter att läst lite trådar här på FL vill jag gärna ha lite mer info.
    Hur upplever ni tjejer killarna efter den 1:a gången med en träff där er man är den undergivna parten?
    Har ni tjejer "tvingat" er man att ex svälja sperman från er älskare?
    Om ni har det, hur gjorde ni det då? Jag har funderingar på att binda fast min cuckold och tvinga honom att se på när min älskare fyller min fitta med sperma och sedan sätta mig på min cuckolds ansikte så att ha får slicka rent mig. Någon tjej som har erfarenhet av detta och hur reagerade er cuckold?
    Någon som har dåliga erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur gick ni vidare?
    Någon som har positiva erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur utvecklade ni er vidare?

Jag tar tacksamt emot feedback för att ev förebygga negativa utvecklingar och utveckla ett bra förhållande tillsammans med min cuckold.

• Svar på tråden Att ha en cuckold
  • Anonym (Mia)
    NisseC skrev 2013-12-12 12:22:53 följande:
    Det skulle vara kul om tråden återgick till ämnet i stället för den diskutions som blivit nu i stället

Ja, verkligen. Men vissa gillar att hata och gå in i trådar och lufta sina uppdämda aggressioner. På trådens ämne då så kan jag säga att även jag njuter av att vara lite dominant och stygg ibland med min cuckold. Mycket trevligare än att vara elak mot folk på FL. Dessutom uppskattar han det. Hehe
  • Anonym (uhh)
    Anonym (Mia) skrev 2013-12-12 14:12:50 följande:

Ja, verkligen. Men vissa gillar att hata och gå in i trådar och lufta sina uppdämda aggressioner. På trådens ämne då så kan jag säga att även jag njuter av att vara lite dominant och stygg ibland med min cuckold. Mycket trevligare än att vara elak mot folk på FL. Dessutom uppskattar han det. Hehe
    vilken mes. nertryckt tönt
  • NicKnejm

Det är uppenbart att personen "rattle the chains" så det bästa är att inte svara.

Jag har inte känt dragning till att vara helt undergiven när vi har med en extraman. Jag är nyfiken hur triggern känns och vad den ger att "städa" tjejen eller bli "förnedrad" och aktivt dominerad?

Visserligen tänder jag på att vara fastbunden på en stol framför tjejen och mannen. Men det är enbart mitt initiativ och min tjej har inga behov vara hotwife i den vedertagna bemärkelsen. Jag måste nog ändå ha vissa drag av cuckold-ism i mig eftersom jag verkligen vill "låna" ut henne på helkväll med teater, middag, hotell medan jag är hemma.

Men hust det där med att hotwife har initiativet och väljer män själv, sådant har inte vi ivårt förhållande. Till saken kanske hör att jag själv är väldigt dominant i samlivet. Eller det kanske inte har relevans för fullt utvecklade cuckolds?

• Anonym (uhh)
    NicKnejm skrev 2013-12-12 16:03:44 följande:
    Det är uppenbart att personen "rattle the chains" så det bästa är att inte svara.

Jag har inte känt dragning till att vara helt undergiven när vi har med en extraman. Jag är nyfiken hur triggern känns och vad den ger att "städa" tjejen eller bli "förnedrad" och aktivt dominerad?

Visserligen tänder jag på att vara fastbunden på en stol framför tjejen och mannen. Men det är enbart mitt initiativ och min tjej har inga behov vara hotwife i den vedertagna bemärkelsen. Jag måste nog ändå ha vissa drag av cuckold-ism i mig eftersom jag verkligen vill "låna" ut henne på helkväll med teater, middag, hotell medan jag är hemma.

Men hust det där med att hotwife har initiativet och väljer män själv, sådant har inte vi ivårt förhållande. Till saken kanske hör att jag själv är väldigt dominant i samlivet. Eller det kanske inte har relevans för fullt utvecklade cuckolds?
    sitter du hemma o runkar då rå?
  • NisseC
    NicKnejm skrev 2013-12-12 16:03:44 följande:
    Det är uppenbart att personen "rattle the chains" så det bästa är att inte svara. Jag har inte känt dragning till att vara helt undergiven när vi har med en extraman. Jag är nyfiken hur triggern känns och vad den ger att "städa" tjejen eller bli "förnedrad" och aktivt dominerad? Visserligen tänder jag på att vara fastbunden på en stol framför tjejen och mannen. Men det är enbart mitt initiativ och min tjej har inga behov vara hotwife i den vedertagna bemärkelsen. Jag måste nog ändå ha vissa drag av cuckold-ism i mig eftersom jag verkligen vill "låna" ut henne på helkväll med teater, middag, hotell medan jag är hemma. Men hust det där med att hotwife har initiativet och väljer män själv, sådant har inte vi ivårt förhållande. Till saken kanske hör att jag själv är väldigt dominant i samlivet. Eller det kanske inte har relevans för fullt utvecklade cuckolds?

Själv är jag oftast undergiven när det gäller sex, visst kan jag ha vanlig mys sex eller ibland ha ett jämlikt knull men 75% av tillfällena är jag undergiven. Jag njuter verkligen av att bli dominerad, sedan tar det olika uttryck. Ibland är det fysiskt då jag får smisk, har klädnypor eller kanske blir bunden och kittlad. Ibland är uttrycket mentalt, då är det "dirty talk", jag får titta på och bli jämförd på ett neegativt sätt eller blir "tvingad" att ha förnedrande kläder/utstyrsel. Men allra bäst är det när detta kombineras. Få saker är då bätre än att städa frugan efter att en annan har tagit henne. Speciellt om jag gör det för att en annan man skall ta henne, alltså inte för min egen del om du förstår hur jag menar. Hela spelet där jag inte bestämmer vad jag skall göra, där jag hamnar i en svag possetion mm är något som förhöjer den mentala känslan för mig. När det gäller vem som väljer man så tror jag att detta kan variera också. I vårt förhållande så är det jag som gör et mästa jobbet att välja ut en ny älskare. Det är jagg som sållar, som tar kontakter mm. När jag hittat en bra kandidat så presenterar jag honom sedan för min hotwife så bestämmer hon sedan. Vi har även en del kvinnliga kontakter men då sköter hon all kontakt och de flesta gångerna får jag inte säga ja eller nej utan hon bestämmer. (Vi har pratat om detta och båda känner att vi tycker om det så, jag har inte träffat en kvinna än som jag inte blir upphetsad av)
  • Frogo
    NisseC skrev 2013-12-13 08:09:51 följande:
    Själv är jag oftast undergiven när det gäller sex, visst kan jag ha vanlig mys sex eller ibland ha ett jämlikt knull men 75% av tillfällena är jag undergiven. Jag njuter verkligen av att bli dominerad, sedan tar det olika uttryck. Ibland är det fysiskt då jag får smisk, har klädnypor eller kanske blir bunden och kittlad. Ibland är uttrycket mentalt, då är det "dirty talk", jag får titta på och bli jämförd på ett neegativt sätt eller blir "tvingad" att ha förnedrande kläder/utstyrsel. Men allra bäst är det när detta kombineras. Få saker är då bätre än att städa frugan efter att en annan har tagit henne. Speciellt om jag gör det för att en annan man skall ta henne, alltså inte för min egen del om du förstår hur jag menar. Hela spelet där jag inte bestämmer vad jag skall göra, där jag hamnar i en svag possetion mm är något som förhöjer den mentala känslan för mig. När det gäller vem som väljer man så tror jag att detta kan variera också. I vårt förhållande så är det jag som gör et mästa jobbet att välja ut en ny älskare. Det är jagg som sållar, som tar kontakter mm. När jag hittat en bra kandidat så presenterar jag honom sedan för min hotwife så bestämmer hon sedan. Vi har även en del kvinnliga kontakter men då sköter hon all kontakt och de flesta gångerna får jag inte säga ja eller nej utan hon bestämmer. (Vi har pratat om detta och båda känner att vi tycker om det så, jag har inte träffat en kvinna än som jag inte blir upphetsad av)

Känner igen det där. Jag brukar njuta av en så enkel grej som att bli "tvingad" att välja ut underkläder som ska tända älskaren, eller handla dem åt henne. I vardagslivet är vi jämlika, eller kanske jag lite mer dominant, i sängen är det tvärtom. Vi njuter båda av att ha det så.
  • Anonym (kille)

för att få ordning här inne så kan man låta bli att svara på alla negativa saker som vissa säger. bara att ignorera dom så Kanske det kan bli en trevlig tråd.

• NisseC

Det tycker jag också om! Å va sexig där är älskling jag blir verkligen kåt av att se dig och sedan kommer känslan att ja just det det är inte jag som skall knulla dig i det där utan det är en annan man som skall göra det. Att handla och välja ut är verkligen ett förspel för min del

• NicKnejm

Det kan jag känna igen mig i, att förberedelserna ger sk rus. Veta att när hon rakar benen, sminkar sig, trär på sig stayupsen och fixar med håret så gör hon det för att göra sig fin för annan man. G-punkten i hjärnan får verkligen sitt på många sätt

Att slicka henne efter att mannen kommit känns inte som det skulle ge mig något men förstår grejen med det om andra tänder på det. Den underordnande roll jag tänder på är tillexempel att bli skickad på ärende av thejen och extramannen. De ger mig pengar för att gå handla mat, dricka, godis till exempel. Att laga mat ocg förbereda middag medan de håller på i sovrummet är en favorit också.

• Anonym (Fredde)

Väldigt intressant tråd. Är själv lite undergiven i alla fall i sexlivet. Tycker om att se min älskade vara lite slampig. Tycker om att se andra män som verka tända på henne.
    Vi har varit på parklubb. Jag blev jättekåt av detta och av att se andra män bli kåta på henne. 
    men egentligen är det just detta som tänder mig mest. Inte att själv interagera med andra kvinnor utan att se min hustru göra det med andra män och kvinnor. För oss har det dock aldrig blivit partnerbyte.
    Jag lockas av det ni skriver, men jag vet inte hur jag skulle kunna säga det till min hustru. Det känns liksom lite för konstigt. Hur har ni andra kommit fram till den situation där ni kunnat prata öppet om de här känslorna utan att man som man skall behöva känna sig som idiot för att man njuter av att se sin hustru njuta av andra älskare?

Svar på tråden Att ha en cuckold