• Anonym (Hotwife)

Att ha en cuckold

Jag är en kvinna som sedan länge gärna bestämmer i sängkammaren och nu har min man uttryckt en önskan att han vill prova på att ta i en Bull i vårt sexliv men intentionen att han skall vara min cuckold.

Jag har lite funderingar om detta och efter att läst lite trådar här på FL vill jag gärna ha lite mer info.
    Hur upplever ni tjejer killarna efter den 1:a gången med en träff där er man är den undergivna parten?
    Har ni tjejer "tvingat" er man att ex svälja sperman från er älskare?
    Om ni har det, hur gjorde ni det då? Jag har funderingar på att binda fast min cuckold och tvinga honom att se på när min älskare fyller min fitta med sperma och sedan sätta mig på min cuckolds ansikte så att ha får slicka rent mig. Någon tjej som har erfarenhet av detta och hur reagerade er cuckold?
    Någon som har dåliga erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur gick ni vidare?
    Någon som har positiva erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur utvecklade ni er vidare?

Jag tar tacksamt emot feedback för att ev förebygga negativa utvecklingar och utveckla ett bra förhållande tillsammans med min cuckold.

• Svar på tråden Att ha en cuckold
  • Robert 832
    Anonym (uhh) skrev 2013-12-19 16:28:15 följande:

tänk att det är bara på fl man kan veta ALLT om en person på typ en mening.

om jag skriver en enda sak till dig då vet du allt om mitt liv, hur jag är, hur gammal jag är, mitt sexliv...ja allt.
    Det är bra konstigt.

eller ja, du tror dig veta

Kan man inte säga samma sak om din åsikt i så fall? :/ Känns som att du gör ett lika grovt antagande om folks personligheter utifrån vad de skriver i ett avlägset litet ämne så som sexuella preferenser. Jag vet inte med dig men jag låter inte det jag tänder på definera mig som person så det stör mig lite hur du klassar andra baserat på det lilla du vet.
  • Anonym (uhh)
    Robert 832 skrev 2013-12-19 16:30:57 följande:
    Kan man inte säga samma sak om din åsikt i så fall? :/ Känns som att du gör ett lika grovt antagande om folks personligheter utifrån vad de skriver i ett avlägset litet ämne så som sexuella preferenser. Jag vet inte med dig men jag låter inte det jag tänder på definera mig som person så det stör mig lite hur du klassar andra baserat på det lilla du vet.
    Nej jag vet inte hur ni är annars. Men under sexakten som mannen ändå inte får vara med på är han ju som en  undergiven hund
  • NicKnejm

Mannen är ju med i sexakten i allra högsta grad.
    Och ingen som ärundergiven ör det för att de är mesar. Det är en trigger. Finns stora starka män, både psykiskt och fysisiskt som njuter jättemycket av att vara underordnad

• Robert 832
    Anonym (uhh) skrev 2013-12-19 16:35:24 följande:
    Nej jag vet inte hur ni är annars. Men under sexakten som mannen ändå inte får vara med på är han ju som en  undergiven hund
    Får och får. Passar det inte kan man alltid lämna förhållandet. Handlar mer om att vi vill leva ut rollspelet så och det är oftare att killen i ett förhållande vill leva på det sättet. Fråga mig inte varför det är så, jag har ingen bra förklaring. Det finns de som gärna vill bli slagna eller piskade i samband med sex, något som ingen kan påstå är positivt ur ett objektivt sätt att se men för de själva... så mår de bra av det.
  • NicKnejm

Om min tjej är på dejt och jag är hemma så är det en del av en sexakt för alla tre. Finns jättefina "bulls" som helt förstår grejen och sin roll.

• Anonym (uhh)
    NicKnejm skrev 2013-12-19 16:40:06 följande:
    Om min tjej är på dejt och jag är hemma så är det en del av en sexakt för alla tre. Finns jättefina "bulls" som helt förstår grejen och sin roll.
    men du är ju inte alls med då. hon är ju ute med en annan....
  • skånekille
    NicKnejm skrev 2013-12-19 16:40:06 följande:
    Anonym (uhh) skrev 2013-12-19 17:10:51 följande:
    men du är ju inte alls med då. hon är ju ute med en annan....
    Arrrghh, Med det är ju det som här hela poängen i rollspelet !!!!!
    Han är med i rollspelet och är med på detta, i de flesta fall har initierat det. När skall du fatta att cuckolden är aktivt deltagande med att "titta på", "städa upp", "vara fastbunden" medan hon knullar sin älskare(Bull), väntar utanför dörren och "tvingas" lyssna medan deras Bull knullar cuckoldens Hotwife.
  • Anonym (uhh)
    skånekille skrev 2013-12-19 17:30:03 följande:
    Arrrghh, Med det är ju det som här hela poängen i rollspelet !!!!!
    Han är med i rollspelet och är med på detta, i de flesta fall har initierat det. När skall du fatta att cuckolden är aktivt deltagande med att "titta på", "städa upp", "vara fastbunden" medan hon knullar sin älskare(Bull), väntar utanför dörren och "tvingas" lyssna medan deras Bull knullar cuckoldens Hotwife.
    sjukt
  • Anonym (uhh)
    skånekille skrev 2013-12-19 17:43:03 följande:
    Troll Skrikandes
    haha näää jag menar allvar!

Svar på tråden Att ha en cuckold