• Anonym (Hotwife)

Att ha en cuckold

Jag är en kvinna som sedan länge gärna bestämmer i sängkammaren och nu har min man uttryckt en önskan att han vill prova på att ta i en Bull i vårt sexliv men intentionen att han skall vara min cuckold.

Jag har lite funderingar om detta och efter att läst lite trådar här på FL vill jag gärna ha lite mer info.
    Hur upplever ni tjejer killarna efter den 1:a gången med en träff där er man är den undergivna parten?
    Har ni tjejer "tvingat" er man att ex svälja sperman från er älskare?
    Om ni har det, hur gjorde ni det då? Jag har funderingar på att binda fast min cuckold och tvinga honom att se på när min älskare fyller min fitta med sperma och sedan sätta mig på min cuckolds ansikte så att ha får slicka rent mig. Någon tjej som har erfarenhet av detta och hur reagerade er cuckold?
    Någon som har dåliga erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur gick ni vidare?
    Någon som har positiva erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur utvecklade ni er vidare?

Jag tar tacksamt emot feedback för att ev förebygga negativa utvecklingar och utveckla ett bra förhållande tillsammans med min cuckold.

• Svar på tråden Att ha en cuckold
  • NicKnejm

Jag ärtändhela tiden ävenomjag kommit. Du kan inte jämföra upphetsningen mellan en rutinrunk och en euforisk rusigt äventyr

• Frogo
    NicKnejm skrev 2013-12-16 16:13:35 följande:
    Jag ärtändhela tiden ävenomjag kommit. Du kan inte jämföra upphetsningen mellan en rutinrunk och en euforisk rusigt äventyr

Typ.
  • Anonym (Klädd)

Vilka jävla mesar till män som sitter och glor när deras kvinnor blir påsatta och tjuter av njutning. Parbyte är en sak, men att ligga som någon undergiven hund och slicka andras sperma och hålla på, hur fan kan ni se er själva i spegeln med vetskapen om att ni är undergivna mesar.

• Anonym (Mia)
    Anonym (Klädd) skrev 2013-12-17 06:47:48 följande:
    Vilka jävla mesar till män som sitter och glor när deras kvinnor blir påsatta och tjuter av njutning. Parbyte är en sak, men att ligga som någon undergiven hund och slicka andras sperma och hålla på, hur fan kan ni se er själva i spegeln med vetskapen om att ni är undergivna mesar.

Ger alla hatare en kram. Kram på dig
  • Anonym (Klädd)
    Anonym (Mia) skrev 2013-12-17 06:56:00 följande:
    Ger alla hatare en kram. Kram på dig

Krama din man istället. Skäms du inte? Har han mycket pengar eller vad är grejen.
  • Anders 386
    Anonym (Klädd) skrev 2013-12-17 09:50:49 följande:

Krama din man istället. Skäms du inte? Har han mycket pengar eller vad är grejen.
    Du gör dig bara löjlig genom att kritisera människor som ser saker annorlunda en du. Misstänker att du är ung och inte har så mycket erfarenhet av livet ännu. Varför ska det vara så svårt att förstå att alla människor inte är kloner av dig själv?
  • Frogo
    Anonym (Klädd) skrev 2013-12-17 09:50:49 följande:

Jag hade skämts för att gå in i trådar och kräka på folk. Om du inte gillar tråden gå nån annanstans.
  • Anonym (Mia)
    Anders 386 skrev 2013-12-17 14:32:23 följande:
    Du gör dig bara löjlig genom att kritisera människor som ser saker annorlunda en du. Misstänker att du är ung och inte har så mycket erfarenhet av livet ännu. Varför ska det vara så svårt att förstå att alla människor inte är kloner av dig själv?

Min man njuter lika mycket som jag av detta dessutom.
  • Anders 386
    Anonym (Mia) skrev 2013-12-17 15:20:51 följande:

Min man njuter lika mycket som jag av detta dessutom.
    Det är jag övertygad om. Är själv inte direkt vad man kallar "cuckold", men skulle njuta av att se min fru bli knullad av en annan man. Men mera i en delaktig roll än i en undergiven roll. Alla har sina varianter dom tänder på. Glad
  • NicKnejm

Jag har försökt analysera vad som gjort att jag blir oerhört tänd se min tjej in action. Kan vara så att när jag som 19 åring missade flyg till mitt regemente under militärtjänstgöring sov hos en lumparkompis. Han hade flickvän. Från mitt gästrum kunde jag via ettfönster se in till dem, och de hade väldigt het och sensuellt sex. Det var magiskt hur skakig jag blev. Visst jag vet det går under voyerism måhända men detvsr nog grunden till något där och då.

Svar på tråden Att ha en cuckold