• Anonym (Hotwife)

Att ha en cuckold

Jag är en kvinna som sedan länge gärna bestämmer i sängkammaren och nu har min man uttryckt en önskan att han vill prova på att ta i en Bull i vårt sexliv men intentionen att han skall vara min cuckold.

Jag har lite funderingar om detta och efter att läst lite trådar här på FL vill jag gärna ha lite mer info.
    Hur upplever ni tjejer killarna efter den 1:a gången med en träff där er man är den undergivna parten?
    Har ni tjejer "tvingat" er man att ex svälja sperman från er älskare?
    Om ni har det, hur gjorde ni det då? Jag har funderingar på att binda fast min cuckold och tvinga honom att se på när min älskare fyller min fitta med sperma och sedan sätta mig på min cuckolds ansikte så att ha får slicka rent mig. Någon tjej som har erfarenhet av detta och hur reagerade er cuckold?
    Någon som har dåliga erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur gick ni vidare?
    Någon som har positiva erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur utvecklade ni er vidare?

Jag tar tacksamt emot feedback för att ev förebygga negativa utvecklingar och utveckla ett bra förhållande tillsammans med min cuckold.

• Svar på tråden Att ha en cuckold
  • NisseC
    Frogo skrev 2013-12-16 15:25:36 följande:
    För mig är det inte samma som en film. Hon får gärna fortsätta njuta så är jag snart med i matchen igen.

Det är samma för mig, det är ganska stor skilnad på denna upplevelse och p film
  • jfsebastianigen

Jag gillar alla som hittar ett sexliv de är nöjda med, oavsett hur det ser ut.
    Bara alla är nöjda så vad 17 ska andra ha åsikter om det för?

cockold, Bull eller Hotwife - gasa på!
    Bögar, flator, swingers, trossniffare, fetishister, celibat - gör vad ni vill!

Se bara till att er partner mår lika bra som ni.

• NicKnejm

Det var det finaste jag hört sedan jag konfirmerades...."se bara till att er partner mår lika bra som ni"

Det summerar alltihop. Att man faktiskt får ta ansvar för varandra.

• Anonym (Mia)
    jfsebastianigen skrev 2013-12-19 14:49:49 följande:
    Jag gillar alla som hittar ett sexliv de är nöjda med, oavsett hur det ser ut. Bara alla är nöjda så vad 17 ska andra ha åsikter om det för? cockold, Bull eller Hotwife - gasa på! Bögar, flator, swingers, trossniffare, fetishister, celibat - gör vad ni vill! Se bara till att er partner mår lika bra som ni.

Ja, det var verkligen fint sagt och huvudet på spiken. Om båda mår bra och trivs varför ska andra klanka och säga elaka saker bara för de gillar annat. Tummen upp för hela dig, inte bara ditt inlägg.
  • Frogo
    Anonym (Mia) skrev 2013-12-19 16:09:19 följande:
    Ja, det var verkligen fint sagt och huvudet på spiken. Om båda mår bra och trivs varför ska andra klanka och säga elaka saker bara för de gillar annat. Tummen upp för hela dig, inte bara ditt inlägg.

Håller med. Finns många sexuella varianter jag personligen har svårt för, men så länge vuxna är överens med varandra vad de gör är det upp till dem. Skulle inte heller komma på tanken att gå in i deras diskussion och kasta svordomar och förolämpningar omkring mig. Lev och låt leva och ta hand om varandra.
  • Anonym (uhh)
    Anonym (Klädd) skrev 2013-12-17 06:47:48 följande:
    Vilka jävla mesar till män som sitter och glor när deras kvinnor blir påsatta och tjuter av njutning. Parbyte är en sak, men att ligga som någon undergiven hund och slicka andras sperma och hålla på, hur fan kan ni se er själva i spegeln med vetskapen om att ni är undergivna mesar.
    Håller med dig!!!
  • Anonym (Mia)
    Anonym (uhh) skrev 2013-12-19 16:14:36 följande:
    Håller med dig!!!

Och där kom hatarna.... patetiskt
  • Anonym (uhh)
    Anonym (Mia) skrev 2013-12-19 16:18:54 följande:

Och där kom hatarna.... patetiskt
    japp här kom vi.
    håll er i nåt sexforum så får ni vara i fred
    Finns säkert nåt för män som beter sig om undergivna rädda hundar.
    googla på de
  • Anonym (Mia)
    Anonym (uhh) skrev 2013-12-19 16:19:51 följande:
    japp här kom vi. håll er i nåt sexforum så får ni vara i fred Finns säkert nåt för män som beter sig om undergivna rädda hundar. googla på de

Undergiven rädd hund låter mer som du faktiskt. Bara de som biter hysteriskt omkring sig. Önskar dig allt gott och lite mer trygghet. Kram på dig.
  • Anonym (uhh)
    Anonym (Mia) skrev 2013-12-19 16:25:58 följande:

Undergiven rädd hund låter mer som du faktiskt. Bara de som biter hysteriskt omkring sig. Önskar dig allt gott och lite mer trygghet. Kram på dig.

tänk att det är bara på fl man kan veta ALLT om en person på typ en mening.

om jag skriver en enda sak till dig då vet du allt om mitt liv, hur jag är, hur gammal jag är, mitt sexliv...ja allt.
    Det är bra konstigt.

eller ja, du tror dig veta

Svar på tråden Att ha en cuckold