• Anonym (Hotwife)

Att ha en cuckold

Jag är en kvinna som sedan länge gärna bestämmer i sängkammaren och nu har min man uttryckt en önskan att han vill prova på att ta i en Bull i vårt sexliv men intentionen att han skall vara min cuckold.

Jag har lite funderingar om detta och efter att läst lite trådar här på FL vill jag gärna ha lite mer info.
    Hur upplever ni tjejer killarna efter den 1:a gången med en träff där er man är den undergivna parten?
    Har ni tjejer "tvingat" er man att ex svälja sperman från er älskare?
    Om ni har det, hur gjorde ni det då? Jag har funderingar på att binda fast min cuckold och tvinga honom att se på när min älskare fyller min fitta med sperma och sedan sätta mig på min cuckolds ansikte så att ha får slicka rent mig. Någon tjej som har erfarenhet av detta och hur reagerade er cuckold?
    Någon som har dåliga erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur gick ni vidare?
    Någon som har positiva erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur utvecklade ni er vidare?

Jag tar tacksamt emot feedback för att ev förebygga negativa utvecklingar och utveckla ett bra förhållande tillsammans med min cuckold.

• Svar på tråden Att ha en cuckold
  • Anonym (Mia)
    Anonym (uhh) skrev 2013-12-19 17:43:22 följande:
    haha näää jag menar allvar!

Hoppas du får hjälp med dina problem. Runkar du när skriver elaka saker anonymt till folk du inte känner? Verkar som du går igång på det nämligen.
  • Anonym (uhh)
    Anonym (Mia) skrev 2013-12-19 18:05:31 följande:

Hoppas du får hjälp med dina problem. Runkar du när skriver elaka saker anonymt till folk du inte känner? Verkar som du går igång på det nämligen.
    runkar du när du läser om mesiga män?
  • NicKnejm

Det är en viss utmaning med intrudors om de har skicklig retorik, om än provocerande. Men de som har varit här inne för att retas är tråkiga och begränsade i sina motargument.

• Anonym (uhh)
    skånekille skrev 2013-12-19 18:56:41 följande:
    Mata inte trollenDrömmer

tror du inte att jag menar allvar??

Alltså vem skulle tycka detta ÄR normalt??

jo några få stackare

• Robert 832
    Anonym (uhh) skrev 2013-12-19 19:01:37 följande:

tror du inte att jag menar allvar??

Alltså vem skulle tycka detta ÄR normalt??

jo några få stackare

Hah! Tror inte att nån här har hävdat att det är normalt. "Vanligare än man" tror har jag använt mig av.

Att folk har en avvikande sexuell läggning, DET är normalt idag dock. Vare sig det rör sig om bdsm, polyamori eller som i det här fallet cuckolding. Tillsammans är vi ganska många och just för att vi är minioriteter har vi ganska god förståelse för varann även om vi inte nödvändigtvis delar preferenser.
  • Anonym (uhh)
    Robert 832 skrev 2013-12-19 19:06:20 följande:
    Hah! Tror inte att nån här har hävdat att det är normalt. "Vanligare än man" tror har jag använt mig av.

Att folk har en avvikande sexuell läggning, DET är normalt idag dock. Vare sig det rör sig om bdsm, polyamori eller som i det här fallet cuckolding. Tillsammans är vi ganska många och just för att vi är minioriteter har vi ganska god förståelse för varann även om vi inte nödvändigtvis delar preferenser.
    bara för att jag tyckte detta var konstigt är jag inget troll
    Det var det jag ville ha sagt
  • Robert 832
    Anonym (uhh) skrev 2013-12-19 19:50:42 följande:
    bara för att jag tyckte detta var konstigt är jag inget troll
    Det var det jag ville ha sagt
    Det tror jag heller inte. :) Det är fritt fram att tycka det är konstigt. JAG tycker det är konstigt och då gillar jag det ändå.

• Anonym (uhh)
    Robert 832 skrev 2013-12-19 19:55:15 följande:
    Det tror jag heller inte. :) Det är fritt fram att tycka det är konstigt. JAG tycker det är konstigt och då gillar jag det ändå.

Nej men ngn trodde jag var ett troll.

Jag tycker bara det är otroligt konstigt.
    Ta inte illa upp för det

Jag kan bara inte fatta det. Det är det mest konstiga jag hört. Och jag läser det på familjeliv...haha

• Tusselina

Värt att påminna ibland att det inte är något måste att en man med cuckold fetish är undergiven eller vill ha någon form av aktiv förnedring så som varianter som nämnts. Det finns de drivna av biologisk tävlan också (finns en del att läsa om det). 
    Den bild som visas i porr och som ofta beskrivs är alltså långt ifrån någon allena rådande sådan. 
    Det har ibland kallats "the intellectual man's fetish" - dels på vettiga grunder och på icke sådana. Dock är det ofta en ganska mentalt mångbottnad fetish som i stor del pågår just i mannens huvud. Det är också en fetish som verkar ofta inte levas ut av olika anledningar (många som finner det upphetsande ur ett "playing with fire" perspektiv som aldrig skulle gå vidare, ytterligare många kvinnor som vägrar för att det är svårt att i början riktigt förstå det och vad som faktiskt önskas/behövs)därför är mycket man finner skrivet på forum etc. skrivet ur novellperspektiv, många av berättelserna både ur ett manligt och ett kvinnligt perspektiv är skrivna av män och är deras fantasier som de önskar vore riktiga och presenterar som det vore det. Detta är något som bidrar till en del av de mer "udda" berättelserna. 

Men än mer verkar det dras många felaktiga slutsatser om just undergivna män. Det är något som är absolut vanligast bland män som är väldigt framgångsrika med hårt pressande arbeten där de måste ta väldigt mycket ansvar och vara väldigt "starka". Det blir ett sätt att balansera livet mentalt. Har man mer "rimligt" liv i vardagen är man oftare närmare redan i balans. 

Svar på tråden Att ha en cuckold