TiinaLarsson skrev 2014-05-07 08:18:46 följande:
Swede - Hur går det för dig? Här har jag äntligen börjat med progynon jippii:))fick åka till SU och punktera en äggblåse cysta förra veckan eftersom mina värden inte gick ner:( men nu såg allt bra ut och jag börja med progynonen igår:)) äggplock som planerat v21! Börjar bli rätt nervös. Har vart hemma sjukskriven i ett par veckor. Det har hjälpt rätt mycket. Slipper den stressen vi har på jobbet. Vill ju må så bra som möjligt nu så ägget fäster fint;)
Har ni andra hört något?
Åh vad spännande TiinaLarsson. ÄNTLIGEN!! Skönt att värdena gick ner och att du nu är på gång, på riktigt. Jippie!
Bra att du kan vara sjukskriven, det tar verkligen massor på psyket tycker jag. Jag ska hålla alla tummar för dig nu.
Själv satte vi ju in ett embryo den 2 april och plussade faktiskt. Helt plötsligt vaknade jag 4 varje morgon och fick riktigt ont i brösten. Tyvärr gick det inte hela vägen, utan i vecka 6 fick jag ett missfall. Blöder fortfarande

Så just nu känns det lite jobbigt, men nu ska jag/vi bara ta det lugnt och vila. Vi har en resa inplanderad i juni, så vi fokuserar på den nu och sen efter det får vi ta tag i ett nytt försök. Men jag får se det positiva, jag kan bli gravid. Det vet jag nu. Så nu får kroppen läka och vi ska samla energi, sen blir det ett nytt försök.
Önskar dig all lycka till. Blir spännande att följa din resa
Kram till er alla