• tattines

Någon från Uppsala?

Plussade för en vecka sedan och håller nu tummarna för att allt går som der ska. Har en son på snart 16 månader :) Tänkte höra om det finns någon mer i Uppsala som nyligen plussat :)

• Svar på tråden Någon från Uppsala?
  • tattines
    johannatys skrev 2014-01-20 14:27:03 följande:
    Tattines jag var in på din blogg men kunde inte kommentera pga ej inloggad.
    Vad konstigt! Det ska gå att kommentera ändå. Kul att du kikade in iaf, jättemysig blogg du har! :)
  • Spionen

Hej på er! Tog nya magbilder imorse, v16 idag :) Jag tycker mig ana lite skillnad, men inte mycket... Har någon cm överskott runt magen också 8) Ser ni någon skillnad? Första bilden är v 10

• johannatys
    Spionen skrev 2014-01-22 11:45:21 följande:
    Och v 16
    Ja lite, är det första barnet för dig? :)
  • Längtan 86

Var på inskrivning idag och det gick bra , dock så måste jag göra glukosbelastning och det är bland det värsta jag vet! Jag höll på att tuppa av sist eftersom man måste fasta innan och sen dricka rena sockerdricka, skitäckligt!!

• Spionen

Glukosbehandling har jag aldrig hört talas om! Varför gör man det? Det lät lite äckligt faktiskt, hoppas det går bra för er :)

• johannatys

Va spännande, med första barnet tog det så lång tid innan magen började synas på mig men denna graviditet gick det fort. Jag är så otroligt stolt över magen också så jag gör allt för att framhäva den med tajta kläder och skärp :) hehe. Förstår att du är otålig, har ni börjat köpa något än till bebisen? 
    Ska ni kolla kön föresten och vad tror ni?

• Längtan 86
    Spionen skrev 2014-01-23 19:11:29 följande:

Glukosbehandling har jag aldrig hört talas om! Varför gör man det? Det lät lite äckligt faktiskt, hoppas det går bra för er :)

Glukosbelastning gör man för att kolla om det finns risk för att man kan graviditetsdiabetes.
Svar på tråden Någon från Uppsala?