Någon från Uppsala?
Plussade för en vecka sedan och håller nu tummarna för att allt går som der ska. Har en son på snart 16 månader :) Tänkte höra om det finns någon mer i Uppsala som nyligen plussat :)
Plussade för en vecka sedan och håller nu tummarna för att allt går som der ska. Har en son på snart 16 månader :) Tänkte höra om det finns någon mer i Uppsala som nyligen plussat :)
Varit tyst här ett tag, hur mår ni?
Hej på er! Tog nya magbilder imorse, v16 idag :) Jag tycker mig ana lite skillnad, men inte mycket... Har någon cm överskott runt magen också 8) Ser ni någon skillnad? Första bilden är v 10
Och v 16
Johannaty, ja det är första :) Är så otålig, haha!
Var på inskrivning idag och det gick bra , dock så måste jag göra glukosbelastning och det är bland det värsta jag vet! Jag höll på att tuppa av sist eftersom man måste fasta innan och sen dricka rena sockerdricka, skitäckligt!!
Glukosbehandling har jag aldrig hört talas om! Varför gör man det? Det lät lite äckligt faktiskt, hoppas det går bra för er :)
Va spännande, med första barnet tog det så lång tid innan magen började synas på mig men denna graviditet gick det fort. Jag är så otroligt stolt över magen också så jag gör allt för att framhäva den med tajta kläder och skärp :) hehe. Förstår att du är otålig, har ni börjat köpa något än till bebisen?
Ska ni kolla kön föresten och vad tror ni?
Glukosbehandling har jag aldrig hört talas om! Varför gör man det? Det lät lite äckligt faktiskt, hoppas det går bra för er :)