Spionen skrev 2014-01-24 07:43:53 följande:
Åh vad avis jag blir! Vill också kunna visa upp magen :) Slappnar jag av i en tajt tröja nu ser det mest ut som att jag ätit för mycket, haha.
Ja, vi har köpt lite. Vi försöker hålla nere kostnaderna (vi sparar till en kontantinsats) så jag har gjort lite billiga fynd på blocket. Hämtade ett skötbord med byrå förra veckan för 200kr och igår lyckades jag ropa in en Brio skötväska för 60kr :) Känns bra! Hade turen att vinna ett babyskydd också haha... Har ni köpt något? Ni kanske har det mesta kvar från dottern? Vad säger hon om att få ett syskon? :D
Jag är lite rädd för det också ibland att folk ska tro att jag bara ätit lite för mkt av julbordet. Kom till jobbet i tisdags med tajta kläder och då drogs blickarna till magen direkt och det blev lite chockade fast samtidigt sa de att de misstänkt något :)
Ja vi har allt kvar, förutom att vi hellre vill ha en vagga än spjälsäng denna gången. Roligt att ni hittat lite saker.
Hon ser jättemycket fram emot att bli storasyster och säger att det är hennes bebis som hon ska byta blöja på och ta hand om. Hon blir ändå tre år nu och är så snäll och förståndig.
Vad vill ni köpa för något hus eller lägenhet