Aftonstjärna skrev 2014-08-21 15:27:19 följande:
Går in i vecka 32 idag och börjar plötsligt känna mej väldigt gravid. Magen syns och känns, halsbränna hela dagen och fogarna ilar av korta promenader. Och trött är jag också! Så går det när semestern är slut och man ska försöka jobba och vara produktiv
Så nu tänker jag lyssna på min kropp och lägga mej ner med en bok!
Vecka 30 här och börjat jobba igen - fy så trött jag är!! ZzzzZZZzz

DragonWoman skrev 2014-08-21 21:59:31 följande:
Usch är så irriterad. Åkt på en förkylning, underbart när man redan är halvdöd av trötthet och massa måsten hemma
den lilla är oxå förkyld och underbart gnällig. Sen är jag mer än lovligt irriterad på myndigheter. Sonen ska utredas för adhd och innan det kan komma igång måste det ske möte med skola, soc, bup mm. Så ifrån att undvika september eftersom bf är då. Och vad får man för tider? Jo hela jävla september uppbokad för möten
anländer bebis mitt i allt drar det ut ännu mer på tiden.... Gaaaah!!! Så less på deras låga fattningsförmåga och att de inte inser vilken stress detta orsakar!
Åh, så jobbigt

tjallamallan skrev 2014-08-22 12:57:46 följande:
En tråd för mej, va kul ????. Är snart 36 år fyllda och väntar mitt tredje barn i april. Känns som en hel evighet dit, men med tanke på hur fort tiden går så är det ju snart dags.
Välkommen

PoL skrev 2014-08-21 15:58:41 följande:
Hihi helt rätt! Hoppas det är en bra bok
Själv har jag inte kommit till läsabokstadiet med en två-åring i huset

Nä, så blir det ju inte mycket tid till läsande

Sist jag fick barn var det ganska tätt - storebror var 22 månader när lillebror kom. Nu är yngste sonen 5 år - så denna gång finns det mer tid för läsande