Patricia4 skrev 2014-01-01 19:47:42 följande:
Hej
Vår nyårsfest avstyrdes på grund av magsjuka bland deltagarna och vår dotter kräktes dagen innan nyår bara en gång men tillräckligt för att vi misstänkte att även hon var magsjuk. Rätt skönt tyckte jag som är trött på att underhålla gäster . Har en son och sambo som fyller i mellandagarna och en alla vill fira jul hos oss så lagom till nyår brukar jag vara less på folk:)
Slapp också förklara varför jag inte drack. Vi har alltid vit jul för barnen så det var lugnt men när sambon fyllde år var folk lite misstänksamma. Jag ljög och sa att jag var bakjour på jobbet ;) ljög dom rakt upp i ansiktet utan att skämmas :))
Tänk att vi är på rätt år nu. I år får vi våra guldklimpar .. Hoppas hoppas :))
Vi bangade också nyårsfest i år, sambon krasslig och jag trött och illamående... Så det var skönt att vara hemma.
Sånna gånger är det helt ok att ljuga folk rakt upp i ansiktet
Mitt illamående har varit grymt idag, kunde inte äta mat till middag trots att jag tagit medicin... Har inte hänt förut, har alltid kunnat tvinga i mig lite. Det ska ju vända nu (12+3) och bli bättre! Inte sämre

Och brösten bara blir större och större... Oh jag hoppas ni andra slipper detta illamående från h-vetet
Hur långt gången är du nu Patricia? Jag håller alla tummar att det går bra nu! Du verkar positiv, grymt bra inställning och starkt av dig!
Plopp; behöver inte betyda att du kommer må illa för att din syster gjorde det! Jag håller tummar att du slipper!