• Patricia4

Gravidtråd för oss som är över 35

Hej

Här tänkte jag att vi kunde samlas, alla vi som väntar barn och är "lite" äldre. Första barnet eller femte spelar ingen roll. Alla är välkomna, tycker inte heller det spelar roll hur långt gången man är. Vi stöttar varann fram till förlossningen :)   

• Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35
  • Fiamedbarn
    Snowgirl skrev 2014-01-21 15:10:56 följande:
    Jag vet inte än. Är i v 9+2 idag och ska göra ul på specmödra på fredag. Sen får vi se när det blir. Förutsatt att det finns en levande bebis i magen på fredag då förståss.
    Jag håller tummarna för att du får se en sprallig lite bebis på fredag!! Jag tror man gör fvp från v 14 (och mkp från v11/12).
    Luck is what happens when preparation meets opportunity
  • Sessan78

KUB svaret var bra! Fina höga siffror, och en busig liten bebis i magen som inte alls ville ligga som ul-sköterskan ville. Verkar vara ytterligare ett envist barn! Känner mig i ett lyckorus!!!!

Har inte ringt till sambon eftersom jag tycker att han kan visa mer intresse! Vi är ju faktiskt två om det här. Är så besviken på honom idag. Det var ju inte ens så att han hade något speciellt på jobbet idag och var tvungen att vara där...

Tack för er uppmuntran och stöd. Känns skönt att få dela den här graviditeten med er iaf.

• plopp76
    Sessan78 skrev 2014-01-21 15:35:06 följande:
    KUB svaret var bra! Fina höga siffror, och en busig liten bebis i magen som inte alls ville ligga som ul-sköterskan ville. Verkar vara ytterligare ett envist barn! Känner mig i ett lyckorus!!!!
    Har inte ringt till sambon eftersom jag tycker att han kan visa mer intresse! Vi är ju faktiskt två om det här. Är så besviken på honom idag. Det var ju inte ens så att han hade något speciellt på jobbet idag och var tvungen att vara där...
    Tack för er uppmuntran och stöd. Känns skönt att få dela den här graviditeten med er iaf.

Ååååhhh! Grattis vad roligt! Heja! KRAM
  • MiCorazon
    Grattis vad skönt!!!
  • Fiamedbarn
    Min sambo följer inte heller med på alla undersökningar, det är trist eftersom det ju är något man borde göra tillsammans tycker jag. Men jag servar honom med SMS så fort jag vet att allt är bra
  • Sessan78
    Fiamedbarn skrev 2014-01-21 14:53:31 följande:
    Tack! 

Jag har varit orolig för missfall efter moderkaksprovet men idag visade ett UL att allt såg bra ut smile1.gif Nu är det bara oron över provsvaren kvar!
    Härligt!
  • Maramina

Härligt Sessan med bra resultat! Hur gick det sedan, hörde du av dig till honom och berättade om resultatet eller kontaktade han dig för att få ta del av dom?

• emjh

Kul med en tråd för oss över 35, jag hakar gärna på! 

Jag plussade i fredags med tvåan efter att ha försökt i 1,5 år så jag är överlycklig! :) 
    V 4+3 idag. 

Det är helt galet men jag kände att av graviditeten en vecka innan jag plussade & det var enda anledningen att jag testade så tidigt (BIM -5). 

Nu är magen jättesvullen, jag kunde knappt knäppa mina jeans idag... 

Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35