• LivetEnligtSandra

Omföderskor BF 2014

Hej! Är med i andra trådar för BF-2014 men det skulle vara kul att prata med andra omföderskor också! Glad
    Jag har en dotter född 2012 som nu är 1,4 år och en liten i magen som är beräknad 1 Januari 2014.
    Kom gärna in med ett inlägg så vi kan surra om allt mellan himmel och jord! Hjärta 

• Svar på tråden Omföderskor BF 2014
  • seffi1985
    LivetEnligtSandra skrev 2013-12-19 21:53:24 följande:
    3e dygnet idag utan att något mer än värkar kommit och gått, öppen ca 1 cm, händer inget där nere även fast jag fått 9 doser igångsättning + hinnesvepningar. Helt otroligt, med dottern tog samma metod inte ens ett dygn! Nu börjar jag bli väldigt trött, har fått åka hem då ändå inget händer, kanske starta igång bättre på hemmaplan i lugnet när jag får vara med dottern. 

Stackare där. Jag som såg fram emot att höra om en liten bebis snart. Heja heja på dig och styrkekramar skickas i mängder.
  • Jeeeenny

Hoppar gärna in här..
    Väntar mitt andra och sambons första med bf 19/1, en pojke enligt rul Hjärta. Jag har en son född 2005 sedan tidigare. Solig

• seffi1985
    Jeeeenny skrev 2013-12-26 14:02:28 följande:
    Hoppar gärna in här..
    Väntar mitt andra och sambons första med bf 19/1, en pojke enligt rul Hjärta. Jag har en son född 2005 sedan tidigare. Solig
    Spännande jag är beräknad till dagen efter. Får se vem som träffar sin bebis först. Vad roligt att ni vet vad det blir. Fick du gå över första gången eller blev kring beräknade?
  • Jeeeenny
    seffi1985 skrev 2013-12-26 14:08:59 följande:
    Spännande jag är beräknad till dagen efter. Får se vem som träffar sin bebis först. Vad roligt att ni vet vad det blir. Fick du gå över första gången eller blev kring beräknade?
    Första gången så fick jag dagen före bf Glad Hur var det för dig?
  • seffi1985
    Jeeeenny skrev 2013-12-26 15:06:09 följande:
    Första gången så fick jag dagen före bf Glad Hur var det för dig?
    Exakt samma, jag fick också dagen före =D
  • LivetEnligtSandra

Den 21 December tjejer så kom lilla Max till världen! Han vägde 3585g & mätte 53cm! Hjärta
    Vi har haft en tung vecka bakom oss men det börjar sakta återgå till normala rutiner och storasyster Moa har börjat acceptera lillebror som en i familjen.

• Veronica76
    LivetEnligtSandra skrev 2013-12-29 23:38:37 följande:

Den 21 December tjejer så kom lilla Max till världen! Han vägde 3585g & mätte 53cm! Hjärta
    Vi har haft en tung vecka bakom oss men det börjar sakta återgå till normala rutiner och storasyster Moa har börjat acceptera lillebror som en i familjen.

Gratulerar till er son!
  • seffi1985
    LivetEnligtSandra skrev 2013-12-29 23:38:37 följande:

Stort grattis till er fina pojk. Jag hoppas det lugnar ner sig för er och att rutinerna börjar komma igång.
  • LivetEnligtSandra

Tack tjejer! Glad
    Lillebror Max mår bara bra och har äntligen nu börjat gå upp i vikt!
    i måndags vägde lillskorven 2915 men idag vägde han 3080! Fin start på 2014! Hjärta
    Tänkte även fråga hur många utav er som har facebook?

Svar på tråden Omföderskor BF 2014