lillgrodan2010 skrev 2013-12-03 20:15:24 följande:
Hej
Jag hoppar in här jag också, har en liten dotter på 11 månader (född 27/12 -12 så vet vad ni går igenom ni med bf runt årsskiftet, mina värkar drog igång på julafton så jag var nöjd att hon höll sig inne till första mellandagen
)
Nu väntar jag nummer två och har bf 17/2 så denna gång hamnar jag (förhoppningsvis) på "rätt" sida av nyår.
Vi har inte heller tagit reda på könet men pyret i magen är än så länge en kopia av storasyster, ser inte skillnad på UL-bilder. Magen är lika, måendet lika förutom extra trötthet denna gång och att jag märker av att kroppen inte riktigt hunnit återhämtat sig (har mycket mer sammandragningar vid ansträngning).
Ser att några av er har lätta graviditeter och det måste jag nog säga att jag har också. Men några av er har verkligen mycket "bestyr" kring graviditeten och jag hoppas verkligen att det lugnar ner sig för er. Det är inte roligt när det krånglar.
Ska bli roligt att följas åt så här på slutet.
Välkommen hit Lillgrodan! :)
Kul med ännu ett -12 barn och syskon på G! :)
Min dotter kom 28/6-12 och jag känner också av att kroppen inte återhämtat sig, inte i början då det gick väldigt fort när man varit mammaledig (tror kroppen visste vad som hände så pass bra). Men nu på slutet så har jag känt av hårdare sammandragningar och förvärkar än förra gången.
Kul att du har BF 2014! Har jag med, men vadå 1 Januari, hahhaa... Undra just om min kommer komma som din, mellandags bebis :P