• LivetEnligtSandra

Omföderskor BF 2014

Hej! Är med i andra trådar för BF-2014 men det skulle vara kul att prata med andra omföderskor också! Glad
    Jag har en dotter född 2012 som nu är 1,4 år och en liten i magen som är beräknad 1 Januari 2014.
    Kom gärna in med ett inlägg så vi kan surra om allt mellan himmel och jord! Hjärta 

• Svar på tråden Omföderskor BF 2014
  • Veronica76

Har idag ont i ryggslutet och neråt ljumskarna, är i v36+2. Börjar undra om det kan vara något på gång redan eller om det är förvärlar, hade det aldrig med sonen så jag vet inte hur det känns.

Har haft en hektiskt vecka med sjuk och olycksfall i familjen så det har varit stressigt. Så det kan ju vara kroppens sätt att tala om för mig att ta det lugnt.

Vill ju helst ha en januaritjej = )

• Josefinmagnusson88

Tjohoooooo. Den 7:e December fick jag mitt andra barn och det var en liten prinsessa och herre jösses vad glad jag är:)) Jag har nu en son och en dotter som är friska och mår bra :)

• emsapemsa
    Josefinmagnusson88 skrev 2013-12-16 22:03:06 följande:
    Tjohoooooo. Den 7:e December fick jag mitt andra barn och det var en liten prinsessa och herre jösses vad glad jag är:)) Jag har nu en son och en dotter som är friska och mår bra :)
    Åh grattis, vad kul!! :) Gick allt bra?
  • Veronica76
    Josefinmagnusson88 skrev 2013-12-16 22:03:06 följande:

Ett stort grattis !
  • tulip79

Fler än jag som fått rosaaktiga flytningar? V 38 imorn. Hoppas inte att set är slempproppen redan!

• Veronica76
    tulip79 skrev 2013-12-17 07:20:47 följande:

Fler än jag som fått rosaaktiga flytningar? V 38 imorn. Hoppas inte att set är slempproppen redan!

Hade det i slutet av förra veckan men inget nu på ett par dagar. Oxå v38 imorgon.

Har haft grymma förvärkar sen i fredags och hoppas på att det inte ska vara så här till BF samtidigt vill jag inte att hon tittar ut innan årsskiftet.
  • LivetEnligtSandra

Tjejer! Ligger nu på förlossningen och fick första dosen igångsättning vid 14. Bebis är på G! Fick hsf igen, så nu måste bebis ut. Hoppas allt e bra med er andra!

• Veronica76
    LivetEnligtSandra skrev 2013-12-17 16:07:22 följande:

Tjejer! Ligger nu på förlossningen och fick första dosen igångsättning vid 14. Bebis är på G! Fick hsf igen, så nu måste bebis ut. Hoppas allt e bra med er andra!

Lycka till å hoppas du snart har din bebis i famnen!
  • leiasmamma

ååh vad ja är avis! lycka till!! har sammandragningar konstant o ibland riktigt kraftiga... o ingen bebis.. :(

Svar på tråden Omföderskor BF 2014