Mina föräldrar va nakenfisar bägge två o jag såg inget konstigt med de förrän jag va typ 9-10 o sen när jag va 13+ ja då jäklar "kunde de väl klä på sig för de e äckligt, stäng toadörren när du kissar de e äckligt" o själv har jag nog blivit motsats, jag sover med trosor, bh o pyjamas i minsta fall t-shirt.. O jag trodde mig alltid stänga o låsa toadörren men sen jag fick barn har även jag den dörren öppen vid duschande, badande o kissande (skiter jag e de fan endast öppet om inte mannen e hemma) o de av den enkla anledningen att jag vill höra o se vad tjejen gör o samtidigt rädd att dörren går i lås o då e hon själv ute i lägenheten o jag inlåst så nej, läskigt.. Sova nakna tillsammans gjorde vi dock första fem månaderna, de ammades o hon va näck o jag va näck för kroppsvärme o doft o annat men då va ju ändå karln påklädd.. Nu sover hon i egen säng men de få gånger hon inte gör de så har hon och jag pyjamas samt karln sover i sina boxer.. Så nakensovare?. Njäää de tycker jag inte om men nog för jag e uppväxt med nakenfisar o antingen blir man väl en eller så blir man anti
jag blev anti, måste dock säga att jag såg aldrig något sexuellt med varken min far eller mor o tvekar på att de såg något sexuellt med de heller, de e bara de att man kommer väl till den åldern där man börjar utvecklas, går genom pubertet osv o de e jobbigt nog utan nakna föräldrar.. Jag har en vän som e uppfostrad av nakenfisar hon med men hon e.motsatsen till mig, hon springer gärna naken o skäms inte o egentligen, jag skäms inte heller utan jag anser bara att nakenhet är mellan man o kvinna (kvinna*kvinna eller man*man) o inte mellan förälder*barn, de kan bli bekväma med sin kropp utan att se min o jag önskar att jag hade sluppit se mina föräldrar, oftast min mor för hon.va hemma mest men njä, hade klarat mig utan de bilderna..