• Anonym (Victoria)

Anonyma viktklubben

Nu jäklar ska jag lyckas! Ska bli en riktig pingla till sommaren! Du också?

Utgångsläge:

166 cm
    60,0 kg

Kom igen! Vi har minst 5 månader på oss att bekämpa fläsket!

Ingen behöver lägga ut bilder, men jag kommer göra det i början av varje ny månad för att sporra mig själv lite och för att se ev. resultat som man nödvändigtvis inte ser på vågen.

• Svar på tråden Anonyma viktklubben
  • Anonym (87,4)
    Anonym (Elin) skrev 2014-01-22 21:20:01 följande:
    Syns de inte i mitt senaste inlägg heller?

Nu syns det! Snyggt jobbat! Skönt framsteg! Längtar till jag kan göra samma sak med mina jeans!
  • Anonym (Bettan)

Suveränt ju!! Skitbra jobbat!!
  • Anonym (Bettan)

Köpte mina broddar idag, hihi! Får testa de imorgon, om de behövs då vill säga.

Vägdag för mig imorgon, känns inte som jag gått ner så mycket, men märkte iaf på ett par byxor idag att de är för stora:)

Skulle nog skrivit ner mina mått från början med, hade man kunnat jämföra där med.

Har ni skrivit ner era mått?

• Anonym (87,4)
    Anonym (Bettan) skrev 2014-01-22 22:15:08 följande:
    Köpte mina broddar idag, hihi! Får testa de imorgon, om de behövs då vill säga. Vägdag för mig imorgon, känns inte som jag gått ner så mycket, men märkte iaf på ett par byxor idag att de är för stora:) Skulle nog skrivit ner mina mått från början med, hade man kunnat jämföra där med. Har ni skrivit ner era mått?

Du menar runt midjan och sånt? Jag tänkte mäta men jag har tappat bort mitt måttband. Ska försöka komma ihåg att köpa ett nytt. Har för mig att jag hade typ 102 runt midjan när jag mätte mig i höstas.
  • Anonym (IA)

De syns. Vilken känsla det är att kunna ha kläder! Bra jobbat, det måste kännas grymt inspirerande att fortsätta nu.
  • Anonym (mammakropp)

IA- jag ser bilderna. Sådär överhäng har jag gått med länge och sen försökt dölja det med en luftig tunica. Börja med lågt skurna byxor för att kunna låta just fläsket hamna ovanför för att iaf inte behöva köpa byxor som desutom blev pösiga i rumpan (som inte  varit lika illa drabbat). Nu är jag less på att behöva tänka på vad som ska döljas när man ska välja kläder. 

Ska på en bjudning om en månad och skulle vilja komma i en klänning då som man inte känner sig tjockis i så det är min målbild ett. Sen har jag ett större firande i början av april och i min målbild ska det vara ännu bättre då. 

• Anonym (Zefira)
    Anonym (Alice) skrev 2014-01-22 20:16:41 följande:
    Välkommen!^^ Det ska vi nog lösa tillsammans detta :D 

Åh, önskar att jag kunde ta riktiga skogs/lantpromenader... Blir lite mer avkopplande då. Nu blir det mest att man går fram och tillbaka genom stan, inte optimalt alltid :) 
    Tack! Glad

Ja, det är annorlunda att promenera genom stan förstås Flört
  • Anonym (Zefira)
    Anonym (Elin) skrev 2014-01-22 21:14:20 följande:

Jag har "riktiga" byxor på mig för första gången sedan i juni!

Jag kommer i favvojeansen men det ser inte så snyggt ut...
    Wow, vad roligt. Själv har jag faktiskt gått ner en storlek på överkroppen sen i våras. Då hade jag storlek 50/52 i tunikor och  nu har jag storlek 48/50. 
  • Anonym (Victoria)

Hej och godmorgon alla underbara!

Jag har haft en väldigt hektisk period här och har inte ens haft tid eller ork att logga in här :( Men jag har inte glömt er eller sommarmålet! Jag ska ta mig tid i e.m. och läsa igenom allt jag missat. Skulle bara lämna ett litet avtryck här såhär inpå förmiddagen :)

Gud, grattis Elin!!! Gick ju inte att undgå att se bilderna ;) Ni verkar kämpa på bra här!
    För min del har det gått upp och ner. Vissa dagar har det varit riktigt mycket jobb och då har jag slarvat med maten = ätit förlite, kommit hem, seg och trött och börjat äta skräp :/ Så nu har jag kokat ägg att ta med och ett gäng clementiner inför idag så att jag inte stoppar i mig skit på kvällen! Nu måste det bli skärpning för min del.

Imorgon är det min vägdag, får se hur mycket jag gått upp :(

Skriver mer ikväll. Ha en jättefin dag alla!

Kram

• Anonym (87,4)
    Anonym (Victoria) skrev 2014-01-23 08:48:01 följande:
    Hej och godmorgon alla underbara! Jag har haft en väldigt hektisk period här och har inte ens haft tid eller ork att logga in här :( Men jag har inte glömt er eller sommarmålet! Jag ska ta mig tid i e.m. och läsa igenom allt jag missat. Skulle bara lämna ett litet avtryck här såhär inpå förmiddagen :) Gud, grattis Elin!!! Gick ju inte att undgå att se bilderna ;) Ni verkar kämpa på bra här! För min del har det gått upp och ner. Vissa dagar har det varit riktigt mycket jobb och då har jag slarvat med maten = ätit förlite, kommit hem, seg och trött och börjat äta skräp :/ Så nu har jag kokat ägg att ta med och ett gäng clementiner inför idag så att jag inte stoppar i mig skit på kvällen! Nu måste det bli skärpning för min del. Imorgon är det min vägdag, får se hur mycket jag gått upp :( Skriver mer ikväll. Ha en jättefin dag alla! Kram

Kul att ha dig tillbaka Victoria!
Svar på tråden Anonyma viktklubben