• Anonym (Victoria)

Anonyma viktklubben

Nu jäklar ska jag lyckas! Ska bli en riktig pingla till sommaren! Du också?

Utgångsläge:

166 cm
    60,0 kg

Kom igen! Vi har minst 5 månader på oss att bekämpa fläsket!

Ingen behöver lägga ut bilder, men jag kommer göra det i början av varje ny månad för att sporra mig själv lite och för att se ev. resultat som man nödvändigtvis inte ser på vågen.

• Svar på tråden Anonyma viktklubben
  • Anonym (Zefira)
    Anonym (Elin) skrev 2014-01-26 18:37:04 följande:
    Verkar vara fler än jag som har fått mensen den här veckan! Jag hoppas att vågen är snällare när den tagit slut! Jag glömde att ta en "före-bild" för tre veckor sedan men kom på det för två veckor sedan och tog en då (vänstra bilden). Tog en ny bild idag och jag tycker att jag ser skillnad.

Wow, japp det är skillnad på högra bilden jämfört med den vänstra. Det syns att du har gått ner Solig
  • Anonym (mammakropp)
    Verkar vara fler än jag som har fått mensen den här veckan! Jag hoppas att vågen är snällare när den tagit slut! Jag glömde att ta en "före-bild" för tre veckor sedan men kom på det för två veckor sedan och tog en då (vänstra bilden). Tog en ny bild idag och jag tycker att jag ser skillnad.

Ja det syns. Har du inte gått ner lite om armarna också? Bra jobbat. När jag ser din bild sådär tycker jag det nästan lite synd att jag själv inte tagit någon bild som jag kan jämföra med för egen del. Tycker dock själv att jag har gått ner lite om magen men än är det ingen som kommenterat min nedgång. 
  • Anonym (Bettan)

Visst syns det!! Toppen bra jobbat!!
  • Anonym (IA)

Visst syns det skillnad, starkt!
  • Anonym (mammakropp)

Veckans invägning 

Startvikt    V1 V2  V3        V4         V5 
    ca63kg       -    -    62,7kg  61,9kg  61,6kg  

• Anonym (87,4)

Hamnade på 82,4 kg vilket innebär att jag nått mitt första mål på -5kg! Ska försöka komma på hur jag ska belöna mig själv. Nästa mål är inte så långt borta, 79,9 kg. Vill komma under den magiska 80 gränsen. Sen blir det 75 som mål. Hoppas ni får bra vägningar och att ni ser framemot veckan!

• Anonym (Elin)

Härligt jobbar både mammakropp och 87,4! Här var vågen inte lika snäll. +0,2 sen förra veckan. På ett sätt är jag grymt besviken efter veckans hårda slit men samtidigt så vet jag att muskler väger mer än fett och jag tränar ju rätt mycket styrketräning. Enligt bilden jag laddade upp igår så syns det iaf skillnad. Ska mäta på torsdag och tänkte även väga mig då igen när mensen har varit borta ett par dagar. Idag är det vilodag, har en grym träningsvärk i ben och rumpa så jag kan knappt sätta mig på toan.

• Anonym (87,4)
    Anonym (Elin) skrev 2014-01-27 08:34:55 följande:
    Härligt jobbar både mammakropp och 87,4! Här var vågen inte lika snäll. +0,2 sen förra veckan. På ett sätt är jag grymt besviken efter veckans hårda slit men samtidigt så vet jag att muskler väger mer än fett och jag tränar ju rätt mycket styrketräning. Enligt bilden jag laddade upp igår så syns det iaf skillnad. Ska mäta på torsdag och tänkte även väga mig då igen när mensen har varit borta ett par dagar. Idag är det vilodag, har en grym träningsvärk i ben och rumpa så jag kan knappt sätta mig på toan.

Irriterande men har du sådan träningsvärk är det säkert bara vatten som ligger kvar i kroppen. Jag svullnade upp så i vaderna härom året att jag net ens fick på mig stövlarna efter ett benpass.... Bryta ner, bygga upp :)
  • Anonym (Alice)

Jag står fortfarande och stampar kring 76... Helgen blev inte jättefel (1glas vin i lördags, och igår gick jag bara 6000 steg). 

Idag blir det nya tag på gymmet.

• Anonym (87,4)

Jag tränade inte på hela helgen och var så jäkla rastlös i går kväll. Konstigt hur kroppen kan blir så endorfinberoende. Till sist kom jag på att vi inte hade mjölk hemma så jag tog en promenad till butiken. Tar bara 25 minuter tur och retur men det löste rastlösheten. Ikväll blir det spinning!

Svar på tråden Anonyma viktklubben