Inlägg från: Singoalla78 |Visa alla inlägg
  • Singoalla78

BF Oktober 2014

Hej hej :)

Hoppar in här, e beräknad den 6 te okt :) Har 2 barn sedan innan å detta barn kom som en överaskning kan man väl säja, hehe 

Har inga direkta symptom än mer än att det ömmar vissa dagar i boobsen å vissa dagar så känner jag ingenting.
    Men så var det med min son åxå, 

• Singoalla78

Måste fråga ngt, har ni andra tjejer tappat lusten för sex eller har den ökat...jo mitt enda symptom är att jag inte klarar av lukter, dessvärre häller det även killens kroppsdoft...hans andedräkt mm....
    jag skäller på stackarn i ett å får utbrott...å så säjer han helt förstående att han förstår att hormonerna spökar...vad gör jag då? Flippar IGEN, haha ush

• Singoalla78
    Bonebag skrev 2014-02-12 11:35:28 följande:
    Har nada lust för sex eller beröring över huvudtaget, känner mig så hemsk mot sambon :/
    Guuu va skönt att man inte e ensam ;) klarar inte av kladderiet....
  • Singoalla78
    Lillium skrev 2014-02-12 11:55:21 följande:

Välkommen! Har bf samma dag med samma symptom
    Åh tackar :) hehe men va skönt å höra att det är fler, även om jag har 2 barn sedan innan så har man glömt vissa saker...jo jag e 35 år :)
  • Singoalla78
    Sara84 skrev 2014-02-12 12:30:08 följande:
    Någon som är intresserad av en BF lista och/eller en bildtråd?
    Ja men det hade väl varit trevligt :)

Aså stod i duchen å känner INGEN ömhet i brösten....fasen, varför minns jag inte hur det var med den biten sist? :/
  • Singoalla78

Nu e jag sååå glad, åkte in akut ida efter en liten rosa flytning å lite mkt molvärk....Jag å min fästman fick komma in på usk å vad får vi se på ett vul, Det lille hjärtat tickade så fint Glad
    Vi e så lättade :) Fick tom ul bilder :)

• Singoalla78
    Yarrow skrev 2014-02-14 18:46:15 följande:

Näämen, vad kul :) Kan du inte visa här? vore roligt att få se de första UL-bilderna redan nu :)

D

Bild 1. Mellan d vita punkterna är fostrets längd i v 6+3 :) Man såg ett litet hjärta slå så fort :)
  • Singoalla78
    Yarrow skrev 2014-02-14 18:46:15 följande:

Näämen, vad kul :) Kan du inte visa här? vore roligt att få se de första UL-bilderna redan nu :)

hehe jaa jag e jätteglad, la upp bilder :)
  • Singoalla78
    sowe81 skrev 2014-02-14 22:01:56 följande:
    Åh va härligt. Det ger hopp till mig som har rosa flytningar idag. Hoppas samma för mig. Men är bara i 5+0 så ingen idé o åka in.
    Hur pass mkt "blod" kom det för dig?
    ja aså det var bara en droppe typ i blandad flytning, men hon förklarade det med att nu bildas det massor med nya blodkärl på livmodertappen å dom kan brista lite, ja jag e så lättad då jag fick ett mf i nov ..
  • Singoalla78
    Längtan88 skrev 2014-02-14 22:22:00 följande:

Oh Underbart juuuuu!! :D
    hehe tack {#emotions_dlg.flower} jag e så lycklig å lättad :)
Svar på tråden BF Oktober 2014