Inlägg från: Singoalla78 |Visa alla inlägg
  • Singoalla78

BF Oktober 2014

Vecka 8+5

• Singoalla78
    ElinSthlm86 skrev 2014-03-01 09:45:42 följande:

Men herregud vilken fin kula du har fått! Grattis :)
    hehe tack så mkt {#emotions_dlg.flower} , ja nu börjar den ta fart :)
  • Singoalla78
    Hill01 skrev 2014-03-01 10:02:15 följande:
    Är det något som kontrolleras på rutin?
    Nej konstigt nog så är det inte det, mitt upptäcktes av rena slumpen pga en uvi i min förra graviditet, så nu har jag bett dom hålla koll denna gng så det ska kollas den 13 de mars .Har man haft det en gng innan så ska det kollas igen när man e gravid.
  • Singoalla78
    SysterAnna skrev 2014-03-01 11:59:52 följande:
    Vi hade sen avnavling på sonen och ska ha det även denna gång. Idag börjar jag jobba på mitt vanliga schema. Känns lite lustigt att jobba fram till slutet av juni och sen går jag på semester och fyller därefter ut med föräldradagar tills min gravpenning börjar. 
    Ja jag ska åxå ha det igen, tycker det e lite dålig info om det aså...men va skönt å kunna lägga upp det så :)
  • Singoalla78
    XSmalltowngirl skrev 2014-03-01 16:02:24 följande:
    Ljusbruna flytningar!!! Hjälp!!! Inget blod. Extrem växtvärk!! Och ljusbruna flytningar. Vad händer?????
    Oj, men du håll koll så det inte fortsätter, vilken vecka är du i? Det e inte alltför ovanligt med små blödningar i tidig graviditet..
  • Singoalla78
    LillaE87 skrev 2014-03-01 17:32:02 följande:
    Jag har ju kraftig UVI nu.. Kan det utvecklas till GBS?
    nej det kan det inte men du kan få uvi av gbs...
  • Singoalla78
    SmalltownGirl skrev 2014-03-02 20:19:30 följande:
    Tack så mycket fina ni. Det värsta är inte missfallet i sig. De värsta är att än ha symtom. Mår illa, magen växer fortf. tröttheten är värre än tidigare. men fan, magen växer fortfarande. det är inte kul alls. den är större än igår och och fin är den. de är så hemskt. för den är ju tom. de är så otroligt tungt detta. men nu, måste jag försöka rycka upp mig.
    Blir helt gråtfärdig när jag läser vad du skrivit, å beklagar verkligen..jag vet exakt hur det känns å vad du går igenom, har själv varit där för ett par månader sedan innan jag blev gravid igen....Hoppas du får allt stöd å pepp du någonsin kan få, Kram
  • Singoalla78
    Emmaalill skrev 2014-03-02 20:20:36 följande:
    Hej igen tjejer, konstaterat missfall här igen. Alltså mitt andra missfall i rad, börjar oroa mig för att jag inte är förmögen till att fullfölja en graviditet. Riktigt jobbiga tankar just nu. Vill önska er alla ett stort lycka till med era graviditeter, jag lämnar tråden nu. Kramar
    Beklagar sorgen....{#emotions_dlg.flower}
  • Singoalla78

Kom sj hem för ca 1 timme sedan efter att ha suttit på gyn akuten i 9 timmar, fick liten blödning å små ont o magen, jag ville genast veta vad det var å åkte in...allt såg toppen ut, var lite längre gången än man trott, man såg en fot som for upp, sedan andra å sedan volt bakåt, hehe jag e helt bedövad :) v 9+3

Svar på tråden BF Oktober 2014