joma2 skrev 2014-03-23 03:50:41 följande:
Jag är inte heeelt symptomfri, men mår fruktansvärt mycket bättre än för bara 1,5 vecka sedan! Min mage har också minskat/ mindre svullen och jag blir som du lite "smånojjig".
Men jag tror som några andra sagt att du antagligen kommit in i spökveckorna och att det snart kommer synas "en riktig" bebismage och du kanske kommer känna mer igen.
Håller tummarna

Oki, ja aså sista 2 dagarna så har jag mått dåligt rent psykiskt då magen e betydligt mindre, inga symptom...knappt ömma bröst, å jag e supernojjig!! men inget ont å inga blödningar förutom "fi** hugg" ursäckta språket med vet inte annars hur jag ska beskriva det, haha
Jag hoppas du å d andra som varit vänliga å svara har rätt, att det e spökveckor...men nu e det kub på tis, så hoppas på å få se en liten sprattla igen för dp kommer jag nog släppa oron..hoppas jag , tack för ditt svar det uppskattas

mittlivsomjosefine skrev 2014-03-23 12:40:27 följande:
Singoalla78: När jag var gravid med sonen hade jag precis som du. Inga som helst tecken på graviditet! Det var först när magen började växa och han började röra sig som jag märkte att jag var gravid. Jag fick dessutom små blödningar vid den tiden mensen skulle ha kommit de första två månaderna. Tog nya test flera gången men alla var positiva. Pratade dock med min bm som tyckte jag skulle boka ett vul bara för att jag skulle känna mig trygg. Så i v10 gjorde jag det och allt såg jättebra ut.
Trots inga direkta symtom kom en välskapt liten Sixten ut på BF+3 :)
Förstår att du oroar dig, det gjorde jag också. Men försök att inte göra det :) Snart kommer magen!
Den här gången är det dock annorlunda. Mår illa, är såååå trött och ömma bröst. Har inte kräkts men mat känns inte lockande.
Alla graviditeter kan tydligen vara himla olika men lika normala ändå :)
jag blir jätteglad över ditt svar å hoppas att du har rätt såklart, e ju i v 13 nu så det borde ju vara lungt...Pga ett svårt trauma i mitt liv för ett par månader sedan så har jag hemska problem med minnet, har tappat bitar sedan ett par år tillbax...bla graviditeten med min son tyvärr, men när du skriver så tycker jag att jag känner igen det...jag hade nog inga symptom med han heller....jag har alså inga som helst tecken på graviditet å andra reagerar på att magen blivit lite mindre....men som sagt nu e det kub på tis å jag hoppas att den lille lever å mår bra så jag förhoppningsvis kan släppa detta, för just nu så känns det som om jag inbillat mig att jag ens e gravid..jag hjorde åxå vul i v 10 å allt var ju bra, den lille sprattlade hej vilt....
Jo jag har hört å sj upplevt att alla graviditeter är olika men mitt minne som sagt aså...suck, men tusen tack ska du ha att du tog dig tid att läsa å svara på min oro