mamma 85 skrev 2014-03-06 21:19:20 följande:
tror barnet ligger ganska väl inlindat.. Jag oroar mig också mkt nu, men inte så mycket för graviditeten utan för det barn jag har sen innan. Med graviditeten har jag försökt slappna av och tänkt att blir det missfall så blir det, inte så mycket jag kan göra åt den saken, men sist jag var gravid så var jag orolig för missfall genom hela graviditeten även efter v.12! Det är jobbigt med oro.
Tack för svaret, ja jag försöker ju tänka så åxå, fram tills dess att jag såg den lille i mån igen på vul, såg små tår,fingrar å putteliten näsa....jag kände mig tryggare men blev sedan mer orolig för att tappa nu när man serr den lille vasen..
Inatt sov min 3 åring jämte mig, ett knä in i magen....en liten fot in (inte hårt) å sedan fick jag ett samtal som stressade upp mig till tisen..å jag tänker bara att näe nu brister det..
Jag var som dig, orolig hela min förra graviditet för missfall...men det beror ju på ens historia..å jag förstår att du har skäl för oro åxå...jag ska på kub test nu nästa vecka, då jag e 36 år till sommaren...