Inlägg från: Singoalla78 |Visa alla inlägg
  • Singoalla78

BF Oktober 2014

Lillium skrev 2014-03-04 10:52:02 följande:
    Nu har jag varit på inskrivning och det gick jättebra. Fick tid för kub den 25/3 så det känns ju riktigt nära
    Har åxå kub tid den 10 de :)
  • Singoalla78
    Tamara skrev 2014-03-04 14:32:14 följande:

Oj vad tidigt du har kub! Här är det oftast efter/kring 12+0 .
    Hm, här sa dom att det ska vara runt v 10 :) Å jag går in i v 11 på lörd :)
  • Singoalla78
    Tamara skrev 2014-03-04 14:54:55 följande:

Här tar de blodprovet tidigast efter 9 fulla veckor och ultraljudet från 11 fulla veckor men det verkar som de flesta får tid efter 12 fulla veckor.
    Jo men så sa dom nog här åxå när jag tänker efter.:)
    mitthemligajag skrev 2014-03-04 19:08:46 följande:
    I Borlänge är de också vid v 10 så de är nog inget konstigt med de :)

.
  • Singoalla78
    SysterAnna skrev 2014-03-05 09:18:52 följande:
    Imorgon ska vi på ultraljud. Är rätt orolig för att bebisen inte ska leva därinne... Men försöker ändå ta det med ro för att inte bli allt för besviken. Lyckligtvis ska jag jobba hela kvällen och sen bara hem och sova för att sen stiga upp och åka till barnmorskan. Är i 9+5 imorgon. 
    Jag e säker på att din bebis mår bra å busar där inne :)
  • Singoalla78

Denna låten tillägnade min man mig igår-

Tårar sprutade, jag älskar honom så :)

• Singoalla78
    mitthemligajag skrev 2014-03-05 12:05:18 följande:
    Vet att de var någon mer här inne som mår extremt dåligt och bara kräks! Jag åt massvis med både lergigan comp och lergigan men de hjälpte inte en dugg, i förrgår fick ondansetron och dessa två dagar har varit helt magiska, jag har rest mig upp från sängen och mått bra!!!! Testa det!
    japp, låg liggandes i en vecka, kunde inte röra mig utan å kräkas..men nu börjar det bli bättre, blev erbjuden medicinering men tackade nej..
  • Singoalla78

ngn mer än jag som börjar oroa mig för allt å inget? Ngn som bumpar in i magen? stress? mm kan allt detta framkalla missfall? V 11+0 på lörd...suck, e det fler med dessa funderingar?

• Singoalla78
    mamma 85 skrev 2014-03-06 21:19:20 följande:
    tror barnet ligger ganska väl inlindat.. Jag oroar mig också mkt nu, men inte så mycket för graviditeten utan för det barn jag har sen innan. Med graviditeten har jag försökt slappna av och tänkt att blir det missfall så blir det, inte så mycket jag kan göra åt den saken, men sist jag var gravid så var jag orolig för missfall genom hela graviditeten även efter v.12! Det är jobbigt med oro.
    Tack för svaret, ja jag försöker ju tänka så åxå, fram tills dess att jag såg den lille i mån igen på vul, såg små tår,fingrar å putteliten näsa....jag kände mig tryggare men blev sedan mer orolig för att tappa nu när man serr den lille vasen..
    Inatt sov min 3 åring jämte mig, ett knä in i magen....en liten fot in (inte hårt) å sedan fick jag ett samtal som stressade upp mig till tisen..å jag tänker bara att näe nu brister det..

Jag var som dig, orolig hela min förra graviditet för missfall...men det beror ju på ens historia..å jag förstår att du har skäl för oro åxå...jag ska på kub test nu nästa vecka, då jag e 36 år till sommaren...
  • Singoalla78
    Tamara skrev 2014-03-07 07:40:45 följande:

Vad fuskigt det är med er som har slutet på september datum, ni har ju kommit så långt!
    Nopp e beräknad 3 dje okt ;)
Svar på tråden BF Oktober 2014