Inlägg från: Singoalla78 |Visa alla inlägg
  • Singoalla78

BF Oktober 2014

mitthemligajag skrev 2014-02-16 13:10:08 följande:
    DET ÄR JU HEMSKT!!! Fy tusan
    hahaha japp det e det ;) *asg*
  • Singoalla78
    tjej93 skrev 2014-02-16 15:47:51 följande:
    hahah samma här!! Jag grinar 1-2 gånger om dagen, för vad som helst! i förrgår kände jag mig lite febrig och såfort min sambo sa "hur mår du?" Så började jag gråta floder :)
    hahahaha, japp samma här...jag blev väldigt stressad över en händelse igår kväll, tänkte att nu ska denna stress framkalla Mf.....har grinat hela dan här å somnade utmattad...min väninna tröstade mig med att kvinnor får barn i krig å om inte det är stressande så vette tusan vad..det finns ju faktiskt dom som inte vill bli gravida å vilken stress det måste innebära ju, men skulle det vara så lätt sa hon så skulle vi inte behöva abort kliniker, det tröstade mig en stund, men nu gråter jag igen....tänk så stressade jag ihjäl bebis Gråter
  • Singoalla78

Jag e nu gravid i v 7+0 å såg det lille hjärtat ticka igår igen på ännu ett vul, men nu ser det bra ut å jag behöver inte gå på fler innan rutin ul,et. Nu undrar jag, jag fick mkt dåliga nyheter för 3 dagar sedan, min mamma har hjärn cancer, detta stressar mig såklart å då undrar jag, kan denna stress framkalla  Mf?

• Singoalla78
    Irmeline skrev 2014-02-18 11:30:57 följande:
    Nej det kan det inte. Min mamma blev jättesjuk i cancer under min förra graviditet, och dog när jag var drygt halvvägs. Var mycket stress och sorg, men fick hörs att det inte påverkade. Och ut kom en sprudlande glad tjej, verkade inte alls känt av att hon haft en ledsen mamma under graviditeten.
    Tusen tusen tack för svar, det betyder så oerhört mkt Hjärta ...jag beklagar även din sorg {#emotions_dlg.flower}
    för oss kom detta som en blixt fr klar himmel då hon på bara ett par dagar insjuknade kraftigt...vill så gärna behålla bebis ...å blev orolig för detta, så tack ska du ha.
  • Singoalla78
    mjn84 skrev 2014-02-18 12:03:28 följande:
    Fast tänk vilken lycka för din mamma att du väntar barn. Även om hon har en tuff tid framför sig så har hon något positivt att tänka på! Kram
    Tack för stöd å pepp, har varit lite frånvarande i tråden pga detta upptagit mkt tid på sjukhus, när hon tog min hand å sa att det är hennes tur att lämna för att mormor å morfar väntar på henne så brast det för mig å jah berättade att jag väntade smått å den lille ville träffa mormor...det e en tuff tif nu att inte veta hur det ska gå för varken mamma eller bebis i magen, båda vul var mkt fina å hjärtat tickade fint, ändå känner jag viss oro...
    Irmeline skrev 2014-02-18 12:22:55 följande:
    och för dig Singoalla! Att fokusera på bebis på väg hjälpte mig jättemycket genom den svåra tiden. Att ha något positivt samtidigt.
    Jo jag försöker såklart att tänka positivt, även om det e svårt ibland {#emotions_dlg.flower}
  • Singoalla78

Nu måste jag fråga, jag kan väl inte vara den enda med småbarn här inne?  Min 3 åring fick för sig att genomföra full attack på mig idag (bus) men råkade sparka till mig rakt i magen, nu är inte en 3 åring så stark men jag blev ändå rädd, han e ju mer vild än tam min älskling, kan detta skada eller krävs det större kraft?

• Singoalla78
    Sicilien skrev 2014-02-20 21:15:15 följande:

Så orättvist! Jag hållet tummarna för er!
    Hjärta
  • Singoalla78
    kalleankan skrev 2014-02-20 22:46:41 följande:
    Har okså funderat! Min (snart) 3 åring kommer till vår säng på nätterna och sover, då vaknar jag alltid flertalet ggr av att jag får en spark i magen eller annanstans..
    Men tror inte det är nån fara såhär tidigt, jag föll i vecka 10 förut och åkte in men de sa att de inte är förrän senare när magen "kommit upp" som det riskerar att träffa nåt :)
    Oki, ja det e ju samma här, min 3,åring e mer vild än tam....å du har säkert rätt, bebis borde ligga mer skyddad än så...hoppas jag ...

Nu en fråga till alla, e det ngn mer som upplevt att magen som var jättestor bara försvunnit??
  • Singoalla78
    mjn84 skrev 2014-02-21 06:53:44 följande:
    Jag tror inte att det är någon fara med en 3 årings kraft. Bebisen ligger väl skyddad.
    Tack {#emotions_dlg.flower}
  • Singoalla78
    sowe81 skrev 2014-02-21 07:13:04 följande:
    Jag funderade på det senast jag var gravid (slutade dock i ma) men min bm sa att bebis är så inbäddad och ligger långt in såhär tidigt så det ska inte vara nån fara med små fötters sparkar.
    ja nu har jag googlat lite å vissa har ju fått sparkar av bla hästar i magen å bebis har klarat sig fint, så hoppas inte min vilda 3 årings utspel kan påverka....jag kan ju ändå inte göra så mkt mer än det jag redan gör...
Svar på tråden BF Oktober 2014