• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • Singoalla78
    Tamara skrev 2014-02-22 08:40:39 följande:

Hon menar att om man får en dålig sannolikhet på kub, under 1/300 så rekommenderas/erbjuds man fostervattenprov.

ahaa, hehe d visste jag inte..
  • Singoalla78

Ngn mer som upplevt att den stora magen en dag e puts väck?

• Emma90

Tack så mycket alla :D

Är fortfarande i chock, men är så lycklig :)

Nu är det lättare att handskas med symtomen igen. Det kändes hemskt att gå med massa symtom som tom blev värre under veckan. Men nu mår jag gärna dåligt för nu vet jag att st är för något bra igen:)

• Singoalla78
    Emma90 skrev 2014-02-22 10:21:50 följande:
    Tack så mycket alla :D
    Är fortfarande i chock, men är så lycklig :)

Nu är det lättare att handskas med symtomen igen. Det kändes hemskt att gå med massa symtom som tom blev värre under veckan. Men nu mår jag gärna dåligt för nu vet jag att st är för något bra igen:)
  • Cazza

Min mage är också mkt plattare än för några dar sen! Sköönt!

Singoalla, jag blir deprimerad varje gång jag varit gravid och känner inte heller så mjt glädje inför barnet/ tvivlar på om det är rätt att skaffa barn/oro osv. Ändå var barnen alla planerade och jag har inte varit m om ngt hemskt på sista tiden. Mkt känslor!!

• Singoalla78
    Cazza skrev 2014-02-22 11:24:09 följande:
    Min mage är också mkt plattare än för några dar sen! Sköönt!
    Singoalla, jag blir deprimerad varje gång jag varit gravid och känner inte heller så mjt glädje inför barnet/ tvivlar på om det är rätt att skaffa barn/oro osv. Ändå var barnen alla planerade och jag har inte varit m om ngt hemskt på sista tiden. Mkt känslor!!

Den är det? Oki, ja kanske svullnaden som lagt sig efter svullna tarmar. Jag har aldrig blivit deppig i ngn av mina graviditeter, å detta har inte med ngt annat å göra än ngt som hänt för en kort tid sedan...men jag hoppas på att få känna lycka för bebis snart, men jag e livrädd för mf samtidigt..som sagt, mkt känslor..
  • SannaLudwig

Hoppar in här..
    Är gravid i vecka 8+2 idag med tvillingar...
    Det blir barn nr 2 och 3
    Hoppas nu allt går vägen.Gick med en blödning hela vecka 8 men som nu har försvunnit..

• tusa

Hej! {#emotions_dlg.flower}

Här kliver jag gärna inSolig

Jag plussade i tisdags, är nu på BIM +3. BF 28/10

• kalleankan
    Singoalla78 skrev 2014-02-22 09:57:13 följande:
    Ngn mer som upplevt att den stora magen en dag e puts väck?
    Jag märker bara att när jag ätit mycket så svullnar den dubbelt så mkt som det brukar.. äter jag lite är magen platt.. Men det är väl bara tarmarna som är orsak till magen innan vecka 10 eller hur är det? :D
  • MrsCL

Tycker också att magen är mer svullen än vanligt, men det kanske lägger sig lite längre fram då? Visserligen har jag aldrig haft helt platt mage efter första barnet.

Spännande med tvillingar SannaLudwig!! Misstänkte du det innan ni fick veta?

Tusa, kul att du också plussat nyligen. Skiljer bara en dag på oss. Är det ditt första barn?

Svar på tråden BF Oktober 2014