• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • Singoalla78

Lycka är att kunna skita efter 5 dagars förstoppning!! hahahahahaah

• tusa

Vi har också 2 äldre barn, men omkullkastade planer och döden är en del av livet och skulle till slut bli en viktig erfarenhet för dem också. Tror inte på att skydda barn in absurdum, vill att de ska erfara livet, vad det än innebär

• Singoalla78
    tusa skrev 2014-03-11 15:27:58 följande:
    Vi har också 2 äldre barn, men omkullkastade planer och döden är en del av livet och skulle till slut bli en viktig erfarenhet för dem också. Tror inte på att skydda barn in absurdum, vill att de ska erfara livet, vad det än innebär
    Jag håller helt å fullt med dig, jag väntar på ett barn som ska anlända å inte en levande katastrof , jag har åxå 2 barn sedan innan å dom skulle älska sitt kommande syskon oavsett, precis så som denne bebis föräldrar, vi e överlyckliga å ser fram emot ett barn å inte en katastrof :)
  • Sara84

Jag har varit frånvarande här ett tag jag med.. Känner mig så oerhört trött, somnar tidigt på kvällarna och vill snabbspola tiden lite.

Inskrivning på MVC för vår del på fredag. Vi kommer boka tid för KUB test, dels för att vi vill kolla ev kromosomfel och dels faktiskt för att vi vill ha ett till UL.

Hur ser det ut för er andra - har ni börjat shoppa ännu? :)

• LillaE87

Behöver lite tips på hur man tar sig ur dessa situationer när man är så pass tidigt i sin graviditet att ingen annan vet något :) Ska nämligen på 60 års kalas nu på lördag.. Och även 25 års kalas om två helger. VAD ska jag skylla på? Alla vet jag är galen i vin.! Panik! Tips tack! :) :)

• Singoalla78

ilningar å hugg här nu, ngn mer?

• Irmeline

Jag har fått rul 13 maj, kommer vara v.20 då (BF 3okt), verkar vara olika hur de ligger. Lämnar blod för kub på torsdag (10+5) ännu inte fått ul inbokat. Visste inte att de daterade på kub nu för tiden?

• Mamma201410
    LillaE87 skrev 2014-03-11 16:31:30 följande:
    Behöver lite tips på hur man tar sig ur dessa situationer när man är så pass tidigt i sin graviditet att ingen annan vet något :) Ska nämligen på 60 års kalas nu på lördag.. Och även 25 års kalas om två helger. VAD ska jag skylla på? Alla vet jag är galen i vin.! Panik! Tips tack! :) :)
    Häll upp ett glas själv med något i köket så de inte ser vad du dricker ;) 
  • LillaE87
    Mamma201410 skrev 2014-03-11 16:39:00 följande:
    Häll upp ett glas själv med något i köket så de inte ser vad du dricker ;) 

60 årskalaset ska hållas i en herrgård och 25 års kalaset är en middag ute! Så kan inte i smyg hälla i något annat :P Fler tips!
Svar på tråden BF Oktober 2014