Cazza skrev 2014-03-13 11:20:46 följande:
Sara84: hur går det för dig? Jag är i v 11 idag och mår fortfarande såå dåligt. Värst på kvällar och nätter då jag spyr. Sen mår jag illa hela dagen också men kräks sällan.
Har du barn sen innan? Jag har döttrar födda 09 o 11. 3-åringen är just nu inne i en så jobbig tid- skriker slåss och får hangs ups på småsaker. Idag hade jag min mamma här och hon går runt och ojjar sig " hur ska det gå m tre barn, hur ska du orka". Upplyftande! Vill slänga ut tanten ;)
Hahahaha, jag förstår känslan att du bara "vill slänga ut tanten" :) Jag är i vecka 10, går in i vecka 11 på lördag. Ska på inskrivning imorgon och hoppas då på att få tid inbokat för KUB. Jag mår sådär.. illamående som kommer och går och är såå trött fortfarande. Bara längtar tills tröttheten lagt sig lite. Har en dotter och en bonusdotter sedan innan. Båda födda -05. Stora tjejer med andra ord ;) De är väldigt gulliga och förstående för att jag inte orkar lika mycket, och jag är tacksam för det faktiskt <3
Tufft med en 3 åring, de kommer ju in i mindre roliga perioder. Tänk ändå vad man glömmer snabbt ;) Tur är ju det, annars skulle man väl aldrig vilja bli på tjocken igen :) :)