• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • Hill01
    Singoalla78 skrev 2014-03-15 12:19:12 följande:
    Men shit va hormonerna spökar....gråter enb skvätt för minsta lilla, hahaha
    Hahaha, samma här! Tårarna har bränt flertalet ggr de små ögonblick jag kikat på Paralympics bara för att jag blir så otroligt imponerad!
  • Singoalla78
    Hill01 skrev 2014-03-15 12:25:05 följande:
    Hahaha, samma här! Tårarna har bränt flertalet ggr de små ögonblick jag kikat på Paralympics bara för att jag blir så otroligt imponerad!
    hahahaha, dööör , jaa aså jag lipar till statusuppdateringar på facebook, till filmer, reklam mm
  • saannaa

Nu har jag försökt läsa så mycket som möjligt här i tråden. Måste säga att jag blir lite orolig när jag läser alla inlägg. Jag mår varken illa, är tröttare än vanligt, mer känslosam eller har något av de besvär som ni pratar om. Imorgon ska jag gå in i v 11. Känner mig inte gravid alls! Tänk om det inte är något där inne

• Singoalla78
    saannaa skrev 2014-03-15 15:55:23 följande:
    Nu har jag försökt läsa så mycket som möjligt här i tråden. Måste säga att jag blir lite orolig när jag läser alla inlägg. Jag mår varken illa, är tröttare än vanligt, mer känslosam eller har något av de besvär som ni pratar om. Imorgon ska jag gå in i v 11. Känner mig inte gravid alls! Tänk om det inte är något där inne
    kan vara spökvecka, med min son så hade jag inga symptom alls, å han e världens goaste unge ida  :)
  • mitthemligajag
    mitthemligajag skrev 2014-03-15 09:33:26 följande:
    Åh va kul att han kunde (höra?) antar jag, lyssnade han på hjärtljudens, pulsens slag per sek? :)
    Ja men jag tänkte på könet! Har gjort vul med jämna mellanrum fram tills nu :p ingen som sagt ngt om kön tolkning heller :(
  • saannaa
    Singoalla78 skrev 2014-03-15 16:10:54 följande:
    kan vara spökvecka, med min son så hade jag inga symptom alls, å han e världens goaste unge ida  :)

Hoppas du har rätt!
  • mitthemligajag

Idag gjorde vi en mys tur till mindre grannstaden, vi gick in på kapphal och valde ut varsitt newbie plagg! V 12 på måndag och detta var vårt första lilla firande efter alla våra jobbiga dåliga turer vi haft sen jag blev gravid... Såå jäkla myyysigt, äntligen mår jag bra och kan längta framåt!!!! Helt underbart!

Vi har redan börjat prata vagn efter att min vännina beställt sin från Holland i v 17 och det har varit krångel, bebisen kommer om någon vecka och fortfarande har hon inte fått vagnen... Vi ska beställa en buffalo all black black från Holland och gör nog det så fort vi fått svar på mejl! Nu ska jag sluta vänta missfall, fasen, jag har sett bebis 5 gånger, mår skit utan piller och har en miljon symtom, jag är ju så jäkla gravid jag bara kan vara... HA EN BRA LÖRDAG BRUDAR ;)

• Mammatillnoah
    mitthemligajag skrev 2014-03-15 16:38:17 följande:
    Idag gjorde vi en mys tur till mindre grannstaden, vi gick in på kapphal och valde ut varsitt newbie plagg! V 12 på måndag och detta var vårt första lilla firande efter alla våra jobbiga dåliga turer vi haft sen jag blev gravid... Såå jäkla myyysigt, äntligen mår jag bra och kan längta framåt!!!! Helt underbart! Vi har redan börjat prata vagn efter att min vännina beställt sin från Holland i v 17 och det har varit krångel, bebisen kommer om någon vecka och fortfarande har hon inte fått vagnen... Vi ska beställa en buffalo all black black från Holland och gör nog det så fort vi fått svar på mejl! Nu ska jag sluta vänta missfall, fasen, jag har sett bebis 5 gånger, mår skit utan piller och har en miljon symtom, jag är ju så jäkla gravid jag bara kan vara... HA EN BRA LÖRDAG BRUDAR ;)

vilken sida beställer ni ifrån? Vill också ha en buffalo men ty ker dom är sines dyra
    💜 Noah💜
  • mitthemligajag
    Mammatillnoah skrev 2014-03-15 16:42:45 följande:

vilken sida beställer ni ifrån? Vill också ha en buffalo men ty ker dom är sines dyra
    ???? Noah????
    babyhuys.nl kostar de typ 9992, men då är de all black vi ska köpa alltså inte silver i ramen, den vanliga kostar nog typ 8500, sen väntar vi på svar på babyplus, där jag läst att dessa vara billigare:)
Svar på tråden BF Oktober 2014