• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • Singoalla78
    mitthemligajag skrev 2014-03-20 16:33:46 följande:
    Jag lyfter iaf :p eller ja, går ju inte runt och lyfter 4 åringar så ofta men de händer, men 1 och 2 åringar flera gånger om dagen! Hoppas inte de gör ngt :)
    Oki, näe aså jag bär inte runt på min 3,5 åring men jag fick fånga upp honom när han hoppade fr bordet så han inte skulle ramla å fick lite molvärk, Pratade nyss med min syster som jobbar inom vården med dementa å hon sa att hon gjorde tunga lyft varje dag fram till månad 8, men att man känner av det om det går eller ej..men jag fick ju lite molvärk å en liiten sammandragning men det kan ju ha varit den oväntade rörelsen...
  • ElinSthlm86

Idag var jag på mitt första UL. 2,1 cm lång och hjärtat tickade på jättefint. Han/hon tränade sina ben och armar för fullt :) jag fick en tidigare Bf. 24 oktober (tidigare 29 okt) Så jäkla skönt att se lilla pyret i magen som mådde jättebra :)

• Singoalla78
    ElinSthlm86 skrev 2014-03-20 16:52:24 följande:
    Idag var jag på mitt första UL. 2,1 cm lång och hjärtat tickade på jättefint. Han/hon tränade sina ben och armar för fullt :) jag fick en tidigare Bf. 24 oktober (tidigare 29 okt) Så jäkla skönt att se lilla pyret i magen som mådde jättebra :)
    Guu va härligt :)
  • Irmeline
    Cazza skrev 2014-03-20 16:08:33 följande:

Jag är i chock!! Tvillingar...

Jaha då fick vi svaret på det, inte konstigt att du mått annorlunda! Spännande med en trea och fyra :)
  • Rauken

Här kommer en oktobermamma till. =)

Har varit på inskrivning och första besöket hos barnmorskan. Vi väntar första barnet den 15 oktober.
    Symptom har jag inte så mycket, mest trött och lite lätt illamående när jag blir hungrig.

Annars mår jag som vanligt tränar och håller igång, ska bli så spännande det här!

• Tamara
    Cazza skrev 2014-03-20 16:08:33 följande:
    Jag är i chock!! Tvillingar...

Vad roligt! Grattis! Och som de andra har sagt, det förklarar ju ditt extrema illamående!
  • Cazza

Ja men har ju redan gjort ett ultraljud, där de garanterade att det bara var en. Håller på att smälta detta nu, är verkligen i chock. Fanns det inte en till i gruppen med tvillingar?

• Tamara
    Cazza skrev 2014-03-20 18:16:08 följande:
    Ja men har ju redan gjort ett ultraljud, där de garanterade att det bara var en. Håller på att smälta detta nu, är verkligen i chock. Fanns det inte en till i gruppen med tvillingar?

Oj, när gjorde du det ultraljudet då? Förstår att du är i chock då, speciellt när du liksom redan fått veta att det var en...
Svar på tråden BF Oktober 2014