MissLis skrev 2014-05-15 14:14:04 följande:
Älskar också Newbie!
Ska försöka shoppa något sött därifrån i helgen. Åka iväg med blivande storasystern kanske... Som hellre ville ha en till lillebror 
På tal om storasyster så är även hon född i oktober. Jag minns att det var en kall snöfattig vinter. Hade fårskinn och en åkpåse i vagnen. Ska investera i en vit "pås-overall" att ha i babyskyddet.
Förresten, någon som har tips på ett smidigt babyskydd? Har haft akta Graco de andra gångerna, men det tar sån plats och är tungt.
Storasyster till min lilla pojk vill hellre ha en lillasyster, ska bli kul att se hur hon reagerar idag när jag berättar att det inte blir nån syster, storebror däremot kommer att bli lycklig (har varit stora diskussioner här hemma mellan dom). Hon har sett det som att det är en docka hon ska få som går att klä i söta klänningar, så det blir nog bra iaf när hon får vara med och välja kläder till den lilla :)
Vi fick köpa en brio prime med bas till ett väldigt bra pris, har haft maxicosi innan, men den känns smidig och lätt faktisk när jag har jämfört den med andra stolar och har som sagt ett bra pris också.