• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • Irmeline
    Cazza skrev 2014-06-26 19:35:08 följande:

Är så orolig för mina tvillingpojkar i magen. De har drabbats av ngt som heter tvillingtransfusionssyndrom o förra veckan opererades jag i moderkakan. Med risk att det inte klarar det, är i v 25+1..

Usch låter hemskt! Vad innebär det? Hoppas de klarar sig! Nu borde de väl snart kunna klara sig utanför magen? Håller tummarna!
  • Lillium
    Är så orolig för mina tvillingpojkar i magen. De har drabbats av ngt som heter tvillingtransfusionssyndrom o förra veckan opererades jag i moderkakan. Med risk att det inte klarar det, är i v 25+1..

Håller tummarna för att allt ska gå bra!
  • mitthemligajag

Håller tummar och tår!!!
  • Mymmlan

Å cazza inte roligt!!! Styrkekramar till dig <3

Var hos vik bm igår, tillslut. Hon var helt ok men föredrar min vanliga. Vi låg prick på sf-kurvan. Håller lite koll på antikroppar eftersom jag är rh-. Bebis sparkade undan eller gömde sig för hjärt-lyssnings-maskinen hela tiden men tillslut fick vi höra ett hjärta som tickade på bra

• CarolineHF
    Zozzo skrev 2014-06-24 22:00:50 följande:
    Jag är gärna med. Första barnet bf 24 oktober
    Kul! :) Skicka din mail så lägger jag till dig i gruppen :)
  • Anderzonl

Hej allihopa hoppas ni har det bra!!

Ja här är det fullt upp!! Jag och magen mår bra... Fullt ös där inne..

Haft en vecka semester ska tillbaka och jobba några veckor och sedan ha semester igen.

Jag berättade för ett tag sen här att jag fick "veta" kön tidigt men när jag var på RUL v19 så kunde inte bm säga till 100%vad det var så nu vet vi inte... Känns så konstigt när de sagt 2ggr att det ska bli en tjej men nu inte kunde säga... Jaja inget att göra men det känns snopet när vi ville veta.

kram till er alla!!!!

• Mymmlan

Hörrni, värk i underlivet när man går eller rör sig, särskilt om man suttit stilla, kan det vara foglossning? Hade inte det alls med ettan mer än att det kändes lite i ryggen? Hur och vart känns foglossning?

• Aftonstjärna
    Mymmlan skrev 2014-06-28 22:57:10 följande:

Hörrni, värk i underlivet när man går eller rör sig, särskilt om man suttit stilla, kan det vara foglossning? Hade inte det alls med ettan mer än att det kändes lite i ryggen? Hur och vart känns foglossning?

Det låter som foglossning! För mej känns det som knivar i underlivet. Kan väl kännas i hela bäckenet.
    bf 23 oktober
Svar på tråden BF Oktober 2014