tasirvio skrev 2014-02-03 21:03:01 följande:
Tack för era uppmuntrande kommentarer! Känner mig något lugnad nu :)
Har suttit och funderat över hur jag ska berätta nyheten för min familj då de kommer på middag 15.2..
Vet att det är väldigt tidigt, men min äldre bror och hans familj reser hem till Norge veckan därpå och skulle gärna vilja delge nyheten medan de är här.. har varit in på
epsy.com och "googlat" pregnancy announcment gifts, och hittade några kul idéer där, men har inte riktigt bestämt mig än..
Tyckte dock den här idén var kul så tänkte att jag kanske skulle göra en motsvarande själv ;)
www.etsy.com/listing/176707613/7-week-blueber...
Andra förslag?
Åhh det är så roligt när man väljer att berätta på ett annorlunda sätt

Tycker idén från länken var jättefin!
Sambon och jag funderade länge på hur vi skulle göra och kom fram till att vi ville överraska hans föräldrar extra mycket då det är deras första barnbarn. Så eftersom svärfar tycker mycket om whiskey tänkte vi köpa en flaska 'The Famous Grouse' till honom, som vi redan beställt nya, egna etiketter till via deras hemsida. Så istället för den vanliga etiketten på flaskan står det "The Famous Grandpa". Man fick skriva sin egen text på baksidan också, så där skrev vi 'Glad Påsk' (eftersom vi tänkt berätta då, om vi klarar att hålla oss dvs) och att påskharen detta året kom med ett ägg som innehåller
någon väldigt speciell...

Svärmor ska få ett silverarmband från Thomas Sabo med en berlock som säger "Farmor"

Tanken är att de ska öppna sina paket samtidigt, så får vi se vems polett som trillar ner först