Förväntansfull1990 skrev 2014-02-06 00:01:54 följande:
Jag plussade idag efter ca 15 försök :) Är ett antal dagar över bim så var ingen tvekan när det super starka strecket dök upp till min stora förvåning! Äntligen :D
Grattis och välkommen till gruppen :)
Jennifer skrev 2014-02-05 22:01:28 följande:
Jag börjar bli så orolig här hemma. Ska träffa bm på tisdag men det känns som en evighet. Jag tycker att mina symtom är otroligt svaga jämfört med många andras. Lite molvärk till och från under dagarna, illamående på morgonen typ varannan dag och lite "värk" i brösten (inte ömma när man tar på dom utan ja, värk). Sen är jag ju väldigt hormonell och måste kissa stup i kvarten. Men det känns ändå som att jag nästan måste känna efter för att hitta symtom ibland, vilket känns jobbigt.
Måste man boka VUL i förväg eller är det något bm kan göra där på min bokade tid för hälsosamtal/inskrivning? Kommer vara i vecka 6+3, då borde man väl kunna se om det är ett hjärta som slår eller inte?
Jag tror vi är ganska många här som är oroliga just för att vi haft avtagande symptom eller nästan inga symptom från början alls, och det torde kanske vara ett tecken på att det är normalt *hoppfull*
Hjärtat borde börja slå 22-26 dagar efter ägglossning, men det är fast i hur känslig ultraljudsutrustning de har ifall hjärtat syns i ett så tidigt skede eller inte.