• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • mitthemligajag

Inatt hade jag sån sjuklig jäkla sendrag i benet, aldrig haft sendrag mer än en gång i en tå men jävlar va ont det gjorde!!!! Har till och med ont och är helt stel nu också.

• Bellsam
    sandramarlene skrev 2014-08-12 06:13:25 följande:
    Tjusigt!

Jag har bara sytt en wrap hittills som vi ska ha i babyskyddet :) vill sy så mycket och vet inte vad jag ska ta här näst :) amningskudde eller babynest :) phpzWAxNP18741.jpg
    Vad fin! Hade du något mönster du gick efter eller körde du på fri hand?
  • Bellsam
    mitthemligajag skrev 2014-08-12 07:13:50 följande:

Vad duktiga ni är att sy! Själv skulle jag sy en enda sak, ett skötbordbordsunderlägg. Det slutade med att jag svor och var svin irriterade, så tillslut limmade jag ihop det som en present runtom gummit HAHHAAHAj phpoGjeek06304.jpg

Ha ha. Lim funkar alltid ;)
  • sandramarlene
    mitthemligajag skrev 2014-08-12 07:13:50 följande:

Vad duktiga ni är att sy! Själv skulle jag sy en enda sak, ett skötbordbordsunderlägg. Det slutade med att jag svor och var svin irriterade, så tillslut limmade jag ihop det som en present runtom gummit HAHHAAHAj

Haha! Klockrent ju :D
    mitthemligajag skrev 2014-08-12 07:15:36 följande:

Inatt hade jag sån sjuklig jäkla sendrag i benet, aldrig haft sendrag mer än en gång i en tå men jävlar va ont det gjorde!!!! Har till och med ont och är helt stel nu också.

åh det vaknar jag med flera ggr i veckan, samma ben och jag måste ställa mig upp och sträcka ut vaden i nån minut annars går det tillbaka, sen har jag ont hela dagen :((
    Bellsam skrev 2014-08-12 10:05:36 följande:

Vad fin! Hade du något mönster du gick efter eller körde du på fri hand?

. Tack! Jag hittade ett superbra mönster på en blogg jag kan länka om du vill? :) men jag gjorde lite annorlunda med hålen där bältet ska gå igenom, ist för att ha det helt öppet (ett enda stort hål) mellan de tre punkterna så gjorde jag ett hål för sig vid det tre punkterna ist :) tyckte det blev för öppet annars :)
  • choklaa

Måste fråga er, hur är de med egentligen med samlag när man är i sista termisten? Vi har inte haft samlag sen typ i maj, och tänkte vi skulle åka i väg och ta i på något hotel äta gott och mysa lite. Finns de risker med samlag i vecka 33-34?

• Bellsam

Bara att ligga på! Kan kännas lite konstigt ibland efteråt och även dagen efter men det är inget att oroa sig för utan det går över. Ha det så skönt ;)

Svar på tråden BF Oktober 2014